Á vélo à Paris

Nederland, Leiden

Met een flinke grijns op mijn gezicht zit ik op de bank. Laatste avondje echt lekker zitten voorlopig. De komende drie weken zit ik voornamelijk op m’n fiets, jippie 👯‍♀️
Die grijns komt vooral omdat ik eindelijk eens met droog weer en wind mee vertrek (of zij-mee maar da’s ook al iets om heel blij mee te zijn)! Dat ik dat nog mag meemaken 🤣. Morgenochtend fiets ik in zuid-westelijke richting om zo, langs de kust, Noord-Frankrijk in te fietsen. Hoe ontzettend veel geluk heb je dan met een bries uit het noorden 😁. Er zullen de komende weken vast nog dagen van afzien komen maar dit voordeel heb ik in de pocket! Bij het Normandische plaatsje Dieppe rij ik het binnenland in. Die route brengt mij naar Parijs, het hoofddoel van deze trip. Ben er nog nooit geweest en dus erg benieuwd! Len, Eef en Romee komen ook naar Parijs om gezellig samen te genieten van baguettes, fromage en uiteraard vin! Een super leuk en luxe intermezzo halverwege deze vakantie! Al heb ik ook wat bedenkingen bij Parijs, zeker in combi met de fiets 😱. Ik haat grote steden op de fiets, rij er het liefst omheen, dus wat heb ik nu eigenlijk weer bedacht? Enfin, we gaan het beleven! Eerst maar eens onder die ‘tour Eifel’ geraken. Liever spijt van dingen die ik heb gedaan dan dingen die ik niet heb gedaan (zeg ik nu 🤣🤣).

N.B het artikel dat Heidi mij stuurde geeft moed, ‘t zal best goed komen in Parijs!

Bon voyage

Jelle v/d Zwaag 2021-08-30 18:11:01

Een hele fijne zonnige wind mee reis. Bon voyage.

Anita en Bettina 2021-08-30 18:17:49

Paris!! Mais OUI!! Tres chique!

Pauline 2021-08-30 18:22:28

Goeie reis Vnes! Btw, helaas kun je niet meer onder de Eiffeltoren door lopen/fietsen , alleen nog als je een kaartje koopt. Het is helemaal omheind nu 😔 Maarrr desalniettemin zijn de lampjes die ‘s avonds aanspringen fabuleus! 😜

Sandra 2021-08-30 18:26:09

Goede reis en veilige fietskilometers. Ik weet niet hoe het is met de fiets maar Parijs is zo mooi! Daar heb je nooit alles gezien.

Martin 2021-08-30 18:29:08

Geniet ervan, ook in Parijs. Fiets met een ketting aan aan de Eiffeltoren.

Gerrit 2021-08-30 19:14:29

Goede reis en heel veel fiets plezier!

Cobie en Els 2021-08-30 19:27:53

Heel veel plezier! Veel droog weer gewenst ☀️🙏🏻🙌🏼

Luc 2021-08-30 19:40:13

Wat een leuke reis heb je weer bedacht Vanessa. Veel succes en vooral ook veel plezier!

Anne 2021-08-30 19:40:41

Heel veel plezier en ik kijk weer uit naar je verslagen en foto's

Corrie 2021-08-31 08:03:01

OUI! eindelijk weer eens lange reisverslagen uit je hand. Parijs is mooi, maar ik vrees dat jij toch een andere kijk hebt op die stad. Zat ik nog te mopperen over die wind uit het noorden ben ik nu aan het duimen dat je deze zo lang mogelijk mag hebben, want wat is nu lekkerder dan wind mee? Heb de popcorn in huis en kijk met smart uit naar je verslagen! BON VOYAGE :)

Anna 2021-08-31 09:16:44

Heel veel plezier en zal duimen voor goed weer. Leuk om weer mee te lezen. Ben benieuwd naar in Parijs op de fiets.

Charissa 2021-08-31 10:48:00

Veel plezier en de groetjes aan de rest. Win x