Nog 1 nachtje in een echt bed

Nederland, Leiden

De dag voor vertrek, opeens is het zo ver! En opeens lijkt het ook heel ver, 3200km wat heb ik nu weer bedacht...... Een beetje last van koudwatervrees en gezonde spanning heb ik nu wel. Ontzettend veel zin om te gaan, m'n benen trappelen letterlijk van ongeduld, die kunnen heerlijk bijna 6 weken lang doen waar ze voor gemaakt zijn: dagenlang de pedalen ronddraaien.
Tassen gepakt, banden vol, teller op nul, ready to go! 40 dagen avontuur, ontberingen, genieten, genieten, genieten, afzien, en eten, heel veel eten! Curryworsten, sachertorte, pasta, pizza, en mortadella!! Geen idee wat een typisch Sloveense lekkernij is maar daar ga ik achterkomen, gewoon blijven fietsen dan kom ik er vanzelf! Nog 1 onrustig nachtje in een echt bed, en dan: op naar Opheusden voor t eerste nachtje in m'n nieuwe tent!

Heel veel fietsplezier dushi....zet hem hem op, maar natuurlijk vooral genieten . X

Francis Oosting 2016-04-30 15:58:17

Heel ver weg en waarschijnlijk toch ook zo weer voorbij. Heerlijk genieten nog zo de laatste uren inmiddels samen met Lenn. Wij zijn alvast fan :-)

Anna 2016-04-30 15:59:12

Lieverd! Geniet er van, neem alles in je op, dit wordt de ervaring van je leven!!! Let goed op jezelf, dikke knuf Sandra

Sandra 2016-04-30 16:19:30

Slaap lekker vannacht en superveel plezier op het naast het zadel!

Judith 2016-04-30 17:35:06

Je kan het meis......zet hem op. Geniet en veel plezier....enne ook veel kracht😘

joke mazereeuw 2016-04-30 18:25:12

zo benieuwd naar je avontuur! Genieten in elk geval! én wij zijn fan! véél Suc6

Greg & Chr= 2016-04-30 20:51:36

Hoop dat je vannacht goed slaapt en heel veel sterkte met deze reis, geniet ervan en veel plezier en succes we gaan je volgen, dikke kus van ons 😘😘

Cobie en Els 2016-04-30 21:25:58

Heel veel plezier lieverd!! Zo trots op jou! Jij kan dit. Maak mooie herinneringen en geniet van elke dag. De zon is al voor jou gekomen, nu de wind nog in je rug, ik duim er 6 weken lang voor! Dikke kus en hou van jou!😘

Luc 2016-05-01 07:34:27

Hey vanessa, leuk geschreven! Succes he! Ik ben blij dat de postbode het pakketje bij jullie had bezorgd...anders had ik heel je fietsavontuur gemist:-))) gr moniek

Moniek de buurvrouw 2016-05-01 11:25:35

Zet hem op! Heel veel succes en plezier! En zorg dat je overal veilig en heel aankomt! Dikke kus