Ik kan het 😎

Italië, Venezia

Niet gedacht dat het mij zou lukken maar...... Het is gelukt! Ik heb echt niets gedaan, behalve 1 was. Nou ja de wasmachine deed de was en ik hing/ruimde hem op. Verder dus niets, bikini aan, boekje lezen, was droog kijken, eten, drinken en de ogen nog maar eens dicht 👍 Dat alles vanuit een geleende riante stoel (een nog fijnere dan gisteren, dat was een reserve stoeltje, vandaag mocht ik op de echte🤗) compleet met voetenbank. Zalig!! (helaas waren de buren om 17:00 weer terug uit Venetië dus degradeerde ik weer naar de reservestoel 😜) Zelfs de mega-supermarkt waar ik zo dol op ben en maar 4 km verderop ligt kon mij niet verleiden, of Venetië centrum, slechts 10 minuten met de bus... No way, ik blijf zitten waar ik zit! Nog wel even naar de camping winkel gesloft voor wat eten en n biertje😊 Hier was ik echt even aan toe, dus bij deze het kortste verhaaltje van de vakantie! 😜

Leuk: niets doen
Niet leuk: niets dus

Dag afstand: 0 😍
Totale afstand: 2303
Gemiddelde: -
Hoogtemeters: -

Camping & plaats: zelfde als gisteren
Warme prak: pasta met tomatensaus, Italiaanse droge worst, een sjalot, knoflook en parmezaan. (Nee die droge worst in alle variaties wordt ik niet zat 😁 De camping winkel heeft nou eenmaal geen uitgebreid assortiment 😀)

Ok dat was even een welkom tussendoortje, voor jou en de lezers aka fans aka groupies.. Inmiddels bedacht dat als je ook over niks leuk kan schrijven je straks in Nederland ook best de dagstaat mag verslag geven 😜 En super knap dat je na 2303 km toch een dagje kunt niksen. Hoop dat je benen morgen niet teveel moeite hebben met wakker worden en dat de aankomende 125 km een feestje voor je worden. Nog 2 nachtjes en dan ben je weer een met je broek. 😘😘

Anna 2016-05-25 18:09:02

Mietje.....

Luc 2016-05-25 18:24:53

Lekker toch om in je favoriete land eens even helemaal niets te doen en even italiaanse producten te eten. Geniet er nog even van voordat het trappen weer begint😊🍺

Rob 2016-05-25 18:29:11

Stil zitten is ook inderdaad het moeilijkste van alles. Fijn dat je deze kunst vandaag meester bent geworden. Tomorrow on to new adventures! 😉😘

Sandra 2016-05-25 19:35:11

super!! niks,nada, noppes.. kan ook al eens zalig zijn.. la dolce farniente.. of zo.. geniet er van .. en heu morgen wel weer de trappers op he.... Dat je nog kàn zitten na zoveel dagen in het zadel!

Greg & Chr= 2016-05-25 19:50:23

Mocht je nog eens van werk willen veranderen, kan je altijd nog reisverslagschrijfster worden. Je hebt nu al heel wat fans, met ons er bij. Morgen weer op naar nieuwe avonturen, veel fietsplezier en geniet weer van al het moois!

Bettina en Anita 2016-05-25 20:36:21

En zelfs op zo'n eenvoudige dag een leuk verhaal. TOP!! Verheug mij alweer op de volgende.

Martin 2016-05-26 00:03:15

WORST😱😱😱😱😱 Heerlijk Vanessa zo'n dagje rustig aan. Heb je wel verdiend😉 Wanneer ga je de familie ontmoeten? Dat zat toch ook in de planning of heb ik dat fout? Btw.... geniet en veel kracht maar weer. Groetjes uit Espanja🙌🙌🙌🙌