Mijn pareltje aan het Gardameer😂

Italië, Padenghe Sul Garda

Ik stond redelijk gesloopt op maar dat was te verwachten na gister. Toch kon ik de moed vinden on de hele bende weer in de tassen te proppen want vandaag had ik een korte etappe! Het vooruitzicht om een lekker vrij middagje aan het Gardameer te zijn zag ik wel zitten!
Al snel kreeg ik de eerste heuvels en klimmetjes voor mijn wielen, en teken dat ik weer richting de bergen ga, en dat moet ook want anders kom ik niet in Zurich. Ik kon merken dat dit deel van Italië rijker is, minder vervallen en verlaten boerderijen. Heb een aantal witte reigers gezien en ook weer een beverrat maar dan een kleinere soort. Waardeloze foto's maar ze zijn vereeuwigd😜 In een kneuterig dorps-supermarktje een tube tandpasta (die andere ligt nog op de camping in Ferrara), een stukje vage kaas en wat abrikozen gekocht. Het was een prima ritje en heerlijk optijd vond ik een camping, niet diegene die ik van te voren had bedacht maar deze accepteerde ook tenten en de ander was nog 3km verder. Bij de receptie zag het er prima uit dus ik met de dame van de camping het terreintje op. En toen durfde ik geen nee meer te zeggen. En waarom ook eigenlijk, er was gras en het was er lekker rustig. Ze hebben maar 5 trekkersplaatsen en de rest zijn vaste standplaatsen. Ik sta dus enorm idyllisch aan het Gardameer 😂 bijna helemaal alleen (de vaste standplaats mensen zitten thuis of elders, in ieder geval niet hier) best lekker even!!
En wederom met een tafel en stoel en door het hek heen heb ik prima uitzicht op het water! Ze hebben hier zelfs een zwembad en fitnessruimte, maar geen WiFi en toiletpapier, tsja prioriteiten hé😬. Een hamer en toiletpapier geregeld bij de Italiaanse buren en zo is het wederom eind goed al goed👍

Leuk: vandaag
Niet leuk: weinig

Dag afstand: 66km
Totale afstand: 2800 km
Gemiddelde: 15 km/h
Hoogtemeters: 455 m

Camping & plaats: ja hoe heet het eigenlijk in Padenge sur Garda
Warme prak: Italiaanse witte bonen met rode ui, knoflook, verse tomaat en salami

kei tof!! maar wat die je nu met die hamer.. ook voor op de wc haha :) ;)