2x 10 minuten in bikini 😎🌧

Italië, Campo

Zoals al eerder gemeld, ook voor vandaag een kort ritje omdat over 20km de Splugenpas begint en dit de laatste camping is. Ik wist dat het Comomeer groot was, maar als je 50km lang langs de oever van het meer fietst besef je het nog beter! Het mooie van dit meer is dat het zo slank is, de overkant is altijd goed te zien. Naarmate ik meer richting het noorden fietste werden en de bergen steiler waardoor je de dorpjes nog beter zag liggen. Kan merken dan dit deel van Italië populair is, een overschot aan wielrenners en motorrijders zijn er op pad op deze mooie zondag. Ook waren een aantal best lange tunnels! Er was amper verlichting in de tunnels, maar ook auto's en wielrenners gingen zonder verlichting die tunnels door... Sommige waren echt wel een paar km lang... Nou ja laten we zeggen t is de cultuur😂. Een beetje levensmoe in het verkeer lijken de Italianen soms wel! Bij Bellagio ging ik met een veerbootje naar de andere oever om daar verder te fietsen. Aan het eind van het Comomeer geluncht met een bedelende mus en daarna was ik al weer bijna bij de camping! Het was lekker warm, snel tentje opgezet en hop in bikini, ik had tenslotte nog een paar uur van de middag over! 10 minuten, mischien wel 11... zo lang duurde het voor het begon te regenen... In mijn tentje maar verder gelezen. Na een half uur werd het weer droog en volgde poging 2.... Met exact hetzelfde resultaat! Nou ja dan niet hoor! Als pleister op de wond wel hele mooie regenbogen!!! Lekker optijd gegeten en het mandje in, morgen wordt een hele zware en mooie dag! En mijn laatste dag in Italië (en hopelijk de droogste 😊)

Leuk: toch nog uitzicht op een meer
Niet leuk: regen

Dag afstand: 63 km
Totale afstand: 3026 km
Gemiddelde:17 km/h
Hoogtemeters: 358 m

Camping & plaats: El Ranchero in Novate Mezzola
Warme prak: pasta met ham, sjalot, tomaat, room en parmezaan

Geniet van de dag van morgen. Zelfs als t zwaar is. Neem je tijd en dan komt t vast goed

Jelle 2016-06-05 20:00:19

En dan morgen net zo genieten als vandaag, je hebt de hele dag en vast meer dan 2 keer 10 minuten zon ☀️ 💪🏻💪🏻💪🏻😘

Anna 2016-06-05 20:16:17

Weer genoten van je reisverhalen en jij heb genoten van de rust en het mooie leven. Zet hem op morgen en veel genieten weer.

Bettina en Anita 2016-06-05 20:50:03

Succes morgen met je klimpartij dushi xx

Francis Oosting 2016-06-05 21:10:42

Spannende dag morgen! Laat je ons snel weten hoe het is gegaan? Wij zullen aan je denken bikkel, al loop, kruip of lift je die berg op, wij zijn sowieso trots op jou ! Kus Stefan & Luc ❤️