Met pieken en dalen

Duitsland, Lichtenfels

De muziek op de "vreemde camping" duurde gelukkig maar tot 01:00😳
Ik had mijn rust hard nodig want morgen "moest" ik bij gebrek aan campings onderweg een monsterlijke 137km wegtrappen. Monsterlijk omdat die oostenwind nogsteeds een feit is en het inmiddels aantrekt naar een windkracht 5 bft😩.
Als in het niet zou halen kon ik hopelijk wel ergens in een hotelletje.

Om 7:40 zat ik al op de fiets. Ik had nog 1 oud broodje van gister en een homp camembert en een komkommer, dus de eerste de beste bakker even plunderen. Na de derde gesloten bakker viel het kwartje, op zondag is er echt niets open dus het is zondag want er is echt niets open... Gelukkig heb ik altijd wel wat in de tas en heb tot 14:00h op bananenchips en notenrepen gefietst. En toen moest er echt wat zouts in, dus heerlijk geluncht met een komkommer in de linkerhand en een homp camembert in de rechter πŸ‘
Toen ik om 15:00 dan toch een bakker/konditorei trof die open was had ik daar echt de neten in, nu was de camembert dus op😀 toch maar drie broodjes en een kruimelkoek gekocht.

Tussen 15:00 en 17:30 was het echt heel zwaar, ploeteren en harken tegen de wind in. Open landschap met glooiende heuvels maakte dat ik nergens beschutting had. Alles deed zeer, wilde niet verder maar ik had geen keus. Voor het eerst dat ik dacht dat dit hele fietsgebeuren en dom plan was. En dan opeens fiets ik Coburg in (ja idd van de rauwe ham) een heel mooie stad, en op het marktplein gebeurde het....een worstenkraam!!!!! Zonder rij!!! Alle misère opslag vergeten, fantastische worst!

De laatste 20 naar de camping waren afzien, maar een hotel 20 km voor je einddoel? Nee zo kapot was ik ook weer niet! En blij toe! Deze camping is geweldig! Hier snappen ze het, prachtig plekje aan het water (am Main), mijn was hangt te drogen in het washok en ik ga zo nog maar een gekoeld biertje uit de automaat halen. Heb trouwens heerlijk heet gedoucht en er is pleepapier en warm water voor de afwas, kortom een dikke 10 hiero! (Dat er geen WiFi is mag de pret niet drukken) En dat allemaal voor 1 euro minder dan die griebusbende van gister!

Leuk: Coburg & camping
Niet leuk: de wind (ja idd nogsteeds)

Dag afstand: 137 km
Totale afstand: 921 km
Gemiddelde: 14 km/h
Hoogtemeters: 1064 m

Camping & plaats: Maincamping in Lichtenfels
Warme prak: pasta met droge worst en tomatensaus en sjalot. Plus een restje komkommer

Jee top hoor dat doorzetrenπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ Snap alleen niet dat je die worst heb gegeten na ervaring van gisterenπŸ˜‰πŸ˜‰ Erg leuk om je zo te volgen en het ziet er mooi uit allemaal. Jaloers op....nou ja de foto's dan he😯 Niet het vervoersmiddelπŸ™ˆ Succes verder en mooie rit. πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€

joke 2016-05-09 11:11:51

Van een ongewilde worst naar een motivatie worst! perfect πŸ‘πŸΌ

Anna 2016-05-09 11:45:09

Wat een heerlijke welverdiende worst! Ziet er weer prachtig uit daar. Hang in there honey!

Judith 2016-05-09 11:52:53

en een dikke tien voor jou. Niet alleen voor je prestaties maar ook voor je reisverslag. Super om te lezen. Keep on Rolling girl

Jelle 2016-05-09 19:29:21

dat is de vermoeidheid die opstapelt.. ni opgeven, dat is maar een dagje of zo en dan gaat dat gelukkig weer over! Niet vergeten pijn is tijdelijk opgeven voor altijd!! enne als je ergens pijn hebt.. gewoon ergens op fixeren dat niet pijn doet. .al is het je neus of je duim.. (mijn tactiek op de dodentocht haha.. vragen vrienden en familie hoe het gaat krijgen ze "mijn pink is oke" als antwoord.. ach ze kennen me wel! dus doordauwen daar he... en blijven trappen en posten...

Greg & Chr= 2016-05-09 20:32:16

Respect hoor!!!!😲πŸ˜₯

Marja en antoinette 2016-05-09 21:56:47

Klasse Vampie op naar de volgende worst 🌭🌭

Cobie en Els 😘😘 2016-05-10 19:05:34

Lekker bezig! Eerste watervalletjes gescoord! Enne, die bedoelde ik dus; die worst in Coburg! :)

Bas 2016-05-10 20:14:58

Blijf me in alle positiviteit verbazen!! Bravo wederom.. maar doe je afwas met pleepapier? πŸ˜‚