Het lijkt wel vakantie!

Italië, Lecco

Mijn uitzicht vanuit de tent was zo idillysch dat ik daar vanmorgen uitgebreid van geprofiteerd heb, ontbijtje op bed met uitzicht op het meer, boekje lezen in bed met uitzicht op het meer, lekker luieren en staren over het water, en dat allemaal languit in mijn tentje, verrukkelijk!

Ook lekker verwend vandaag door mijn Hollandse buren, koffie, koekje erbij, koppie soep, broodje en biertje erbij. Ik voel mij een beetje opgelaten maar ze accepteren geen nee! Nou graag en gezellig dan maar! 😇
Het was vandaag geen bikini dag maar ook niet echt koud en maar 1 uurtje regen, niets te klagen dus!

Nog 1 etappe van 56 km naar het noorden en dan volgt de onvermijdelijke Splugenpas. Een klim van 1800 meter verdeeld over 30 km. Beetje zenuwachtig wordt ik wel maar ik ga er voor, krijg spijt als ik het niet geprobeerd heb! Omdat het wordt afgeraden de pas in het weekend te doen i.v.m drukte met motoren en wielrenners zit ik een beetje vast. Ik had hem dan vandaag moeten doen maar dat ging ik dus net niet halen. Dan zou ik bekaf die pas op moeten, dom plan! Dus had ik bedacht om 3 nachten op de camping voor de Splugen te blijven (ik heb nog twee reserve dagen dus dat komt precies uit) Maar omdat het hier zo mooi is dacht ik gister blijf hier dan ook een dagje. Vanmiddag op internet de volgende camping even gegoogled en toen maar besloten dat ik er hier nog een dagje aanplak😎. De volgende camping is niet aan een meer en heeft veel vaste standplaatsen en ik ben dit uitzicht nog niet zat 😊 dus morgen nog en rustdag en dan een korte etappe om de benen wakker te maken en daarna hop die berg op!
De weersverwachting voor maandag lijkt ook erg gunstig te zijn👍 Mij benieuwen of ik dat trek nog een hele dag niksen😂.
In de middag heb ik nog even een klein rondje gemaakt naar de supermarkt. Die supermarkt was zo waanzinnig groot! Normaal vind ik dat geweldig maar nu werd ik er bijna dol! Wat een chaos, er waren ook heel veel mensen, en keiharde muziek, volledig overprikkeld ben ik met te veel boodschappen de winkel uitgehold wat een keuzes daar! Maar heb wel een superlekker en gezond maaltje bij elkaar gescharreld, met heel veel kip (geen scharrel, wel gaar 😜)

P.S ik lees net op nu.nl dat de Inn in Duitsland heftig is overstroomd en dat er nog vermisten zijn. Hé? Daar ben ik een paar weken geleden nog langsgefietst (14 mei), wat een geluk heb ik dan gehad! Ik zie mij nog staan kijken naar een meetlat met waterstanden van overstromingen bij de Inn, kon mij er niets bij voorstellen, nog steeds niet, echt bizar!

Leuk: het uitzicht en de sfeer hier!
Niet leuk: giga veel onweersvliegjes, kriebel!

Dag afstand: 8 km 😂
Totale afstand: 2964 km
Gemiddelde: 17 km/h
Hoogtemeters: 12m 😂

Camping & plaats: Rivabella bij Lecco
Warme prak: pastasalade met kip, geraspte wortel, sjalot en pesto 👍

Voeten hoog en genieten ☺!

Alain 2016-06-03 21:25:46

Mooi uitzicht zeg! Wel echt bijzonder om zo wakker te worden... 😘

Luc 2016-06-03 23:52:22

Heel goed dat rusten. Geniet ervan. En dan ga je de splugenpass ook zeker redden. Geniet ervan en neem de tijd. Denk maar alles beter dan wind.

Jelle 2016-06-04 00:13:24

Prachtig uitzicht hoor en ook al zo sexy bruin 😉. Fijne rustdag en succes met de klim straks!

Judith 2016-06-04 01:58:18

Ik hoor je alles gewoon zeggen wat je schrijft. Heerlijk!!

Esther 2016-06-04 02:52:55

Genieten is ook onderdeel van reizen 😃 Heerlijk dat uitzicht en uiteraard is dit de ideale locatie om goed te rusten voor de splugerpass. Die 30 km omhoog gaan je lukken 💪🏻 dat weten we zeker. Nu nog even genieten van alles 😘

Anna 2016-06-04 17:10:28

Oh wat prachtige foto's weer zeg. Snap dat je daar even langer van wilt genieten. Leuk ook zulke buren...niet opgelaten voelen maar lekker van profiteren juist😉 Wens je (Klaas ook)veel succes met de klim💪💪💪💪👍 Maar ach twijfel er niet aan dat je dit ook gaat halen Power girl🚀🚀🚀🚀 Groetjes en tot volgende verslag. Ik geniet er elke keer weer van😄

joke 2016-06-05 12:25:02

geweldig, het verslag, de foto's én het genieten uiteraard. lijkt me een prima beslissing hoor! Zulke welgemeende aanbiedingen moet je gewoon van genieten hoor!! veel fun nog!!