Reisje langs de Rijn

Duitsland, Wesel

Gutentag!
Vandaag ben ik Duitsland in gereden, het eerste land dus al gehad😂
Vanmorgen bleek de verkoudheid toch 'n plekje gevonden te hebben in keel en luchtwegen 😷
Wat nu? Ontbijt met ibuprofen en gaan....Gelukkig hebben de benen nog nergens last van dus heel rustig aan fietsen en het beste er maar van hopen.
Na 12:00h voelde ik mij al wat beter, de zon en temperatuur hebben daar zeker bij geholpen! Het was zelfs een paar uurtjes kortebroeken weer.
Een groot deel van de dag fietse ik langs de Rijn, waardoor ik dus ook een groot deel van de dag dat liedje in mijn hoofd had. (Als je niet weet welk liedje: boffert!) Op een knus marktplein een konditorei binnengewandeld, aaaarrrgggh wat een koolhydraten-mekka!
Zoveel lekkers ik wist echt niet wat ik moest kiezen.
5 minuten later zit ik met 3 weisse brötchen op de fiets... scheisse! keuzestress.
Morgen mischien een nieuwe poging 😊
De camping Grav Insel is afschuwelijk groot (grootste van Europa 😱), maar met de beste douche ever, een heel complete supermarkt (gekoeld bier) en 5,50 euro voor n overnachting ben ik heus heel gelukkig en ja, ik heb alle2 de kipsnitzels helemaal alleen opgegeten! 😜

Leuk: Duitse automobilisten! Ik krijg werkelijk overal voorrang met m'n fiets! Ook als ik echt geen voorrang heb! Ganz toll!
Niet leuk: verkoudheid
Dag afstand: 104km
Totale afstand: 226km
Gemiddelde: 17,1 km/h
Hoogtemeters: 177m
Camping & plaats: Grav Insel bij Weser
Warme prak: 2 kipsnitzels en pasta met verse tomaat en hellesaus 😂

Vlepje! Hahaha dat nummer zit nu gelijk in mijn hoofd, waarvoor dank...😩 Leuk je verhalen te lezen hoor! Gelukkig is Duitsland heel groot, dus zit je voorlopig goed met je voorrang;-) Dikke kus zussie en viel Spaß!!!!