Slaapstand💤💤💤💤

Italië, Lecco

Vannacht tegen 02:00 begon het te regenen. Onrustig geslapen omdat het de hele nacht door flink doorplensde. Om 7:00 regende het nog en ik zag zoveel laaghangende wolken dat ik mij mentaal ging voorbereiden op een dagje in de tent. Wederom ontbeten op bed maar nu zonder uitzicht, dan regende het naar binnen. Lekker liggen lezen en ook nog geslapen. Toen ik tegen 10:00 mijn tentje uit kwam zag ik dat al mijn buren waren vertrokken, zo lege bedoening opeens! Even opgefrist in het sanitairblok en toen toch maar weer de tent in, wat een regen zeg! Gelukkig had ik een goed boek en stiekum vond ik het wel ff best zo! Tegen 12:30 geluncht met lekker brood, brie en honing! Wat was ik nu blij dat ik gister teveel boodschappen had gehaald 🤗. Na de lunch wederom in slaap gevallen. Tot ik badend in het zweet wakker werd..., nee het zal niet waar zijn! De zon fikte mij gewoon m'n tent uit! Yes! Snel even naar de supermarkt voor wat drinken, brood en een yoghurtje. En voor het eerst deze vakantie: een flesje wijn (gedronken uit mijn plastic theemok annex soepkom😁) Eindelijk een supermarkt waar ze kleine flesjes hadden (toch nog een voordeel ontdekt aan die debiel grote supermarkt). Daarna weer snel naar de tent en met zon en bewolking nog genieten van het uitzicht want morgen moet ik echt verder anders mis ik mijn trein! En die wil ik erg graag halen! Heb het nog steeds prima naar mijn zin maar vind het ook wel erg leuk om weer naar huis te gaan 😊. Al voelt mijn tent ook best als huis, er staan zelfs een gezellig bloempje in m'n woonkamer 😂

Leuk: het noodgedwongen bivakkeren in mijn nylon huis
Niet leuk: -

Dag afstand: 7 km
Totale afstand: 2963 km
Gemiddelde: 18km/h
Hoogtemeters: 11m

Camping & plaats: Rivabella bij Lecco
Warme prak: venkelsalade, pasta met salami, sjalot, tomatensaus en parmezaan.

Ok ok ok, wijn drink je uit een mok :-) niks zo fijn om te lezen in je tent met regen. En dan wakker worden omdat je je huis uit zweet.. Beter dan dit kan het bijna niet. Zo na een dagje fietsen in het (overigens mistige en regenachtige) Limburg is jouw zen verhaal een zeer welkome afwisseling op al dat avontuur. En het gekke is ik ga dat wel missen, we hebben nog een week voorraad maar daarna zijn we gedwongen om af te kicken.. Gelukkig nog een week 😘

Anna (of is groupie beter?) 2016-06-04 21:02:44

Ik sluit mij aan bij de vorige schrijver. (Anna) Wat een heerlijke verhalen. We zitten hier elke dag samen te genieten van je foto's en verhalen. Maar ook met veel respect voor wat je gedaan hebt in je eentje!!