Busje komt zo

Frankrijk, Arles

Dat van ‘mijn lip is nauwelijks dikker geworden, da’s niet waar. Ik zie er uit iemand die een halfafgemaakte Botox behandeling heeft gehad🤣. Weet ik in iedergeval dat ik van Botox niet opknap, een leuke 🐝komstigheid 😜. Gisteravond op de camping sprak ik nog een fietster, zij gaat ook met de bus naar huis en heeft 3 weken door Frankrijk gefietst. Ze was wat ouder dan ik maar gewoon gezellig. Nou ja gewoon, ze vertelde dat ze al 72 is!!! En nog steeds kamperen in een pielig buikschuivertje met minimatje na een dag fietsen! WoW, als ik ook zó oud mag worden...
Om half 8 vanmorgen begonnen de bouwvakkers naast mijn tent aan het nieuwe sanitairgebouw, pffff het is mij ook niet gegund hoor, even lekker uitslapen. OK dan ga ik wel bij het zwembad liggen.....tsjonge, pas om 10 uur open ☹️.
Toen maar naar de bakker gewandeld, een laatste kans op een gruwelijk ongezond ontbijt met veul vet en suiker, vanaf maandag weer kwark en havermout. En naar de apotheek voor wat reistabletten, dat slaapt wel lekkerder vannacht in de bus 😁. Om 10 uur was ik dus wel bij het zwembad. Ik had geen badpak of bikini mee maar de sportbh en boxer konden er mee door🤣 en er waren slechts 3 kinderen en 1 volwassene. Heerlijk een paar baantjes getrokken, uurtje in de zon en daarna in de schaduw boekje lezen, boekje lezen en boekje lezen. Om 15:00 was ik echt heel erg klaar met luieren en lezen maar het was nog een dikke 5 uur voor de bus kwam. Nee, nee, nee ik ga niet naar Arles! Dus toen maar het fietsje en de tent schoongemaakt en heel rustig gaan inpakken. En daarna uitgebreid gedoucht met alle sop en shampoo die ik nog had, heb mij wel drie keer ingesopt, heerlijk!
De fietster van 72 en ik hadden afgesproken samen te eten op de camping, wel zo gezellig. Inmiddels waren er nog twee fietsers aan gekomen en werd het een diner voor 4. En toen om 20:00 naar de bus, he he eindelijk dat wachten duurt lang ......De verrassing van de dag was wel dat de fietsbus geen aanhanger mee had?!?! Omdat de bus niet was volgeboekt hadden ze in het achterste deel de stoelen eruit gehaald en daar stonden fietsendragers op gemonteerd. Zo, dus! Veel veiliger krijg ik mijn fietsje niet in NL 😁.

Welkom thuis!

Judith 2019-06-23 13:42:41

Welkom thuis, ik zal je mooie verhalen missen dushi.

Francis 2019-06-23 14:10:21

Bedankt voor de laatste update. Welkom thuis en tot morgen🙄

Martin 2019-06-23 14:10:34

Mooi gedaan, en tot morgen

Dico 2019-06-23 15:56:18

Bedankt voor je ontzettend leuke reisverslagen. We gaan ze missen. En geniet van je thuiskomst en vooral nagenieten van jouw prachtige fietsers. 🤗😘

Anita 2019-06-23 16:17:24

Fietsers moet zijn fietsreis/tocht

Anita 2019-06-23 16:18:23

Welkom thuis, al zou ik zelf nog ff weggebleven zijn (maandje of 3) 😉.

Gerrit 2019-06-23 17:04:47

Zeg maar nee, dan krijg je er twee! Nu eerst op je enerlaatste verslag voor de enerlaatste keer ongegeneerd commentaar geven. Op je laatste avond zoveel sociale activiteit dat het bijna direct weer net zo is als thuis, alleen een beetje anders. Je partner van 72 in crime dwingt zelfs op digitaal papier al respect af (vroeg me alleen af of ze wel in je zone kon komen of dat ze ook gewoon jonger rook dan die 72 🙈). Wij waren gisteren wat ontdaan, geen strava updates en geen pindat. Het echte afkicken is begonnen. Gelukkig trakteerde je ons vandaag nog op een dubbele shot en we gaan ze koesteren en verslinden tot de laatste letter. Super vet je fiets in een bus, weet je zeker dat het goed gaat met hem (of haar, of genderneutraal het) en dat geeft wat rust. Hier nu ook in de rust na een wat minder fanatieke rit met daarna een terugkeer in een appartement naar La berarde. Tot snel 😘 Ennuh pas in je volgende pindat een welkom thuis hoor, hier ben je nog gewoon in Arles en heb je zelfs de laatste optie om tr schreeuwen; nee niet in de bus, ik ga op de fiets naar huis 🤞🏻 En laat al mijn fans nog 3 weken langer genieten van mijn avonturen

Anna 2019-06-23 17:42:48

72!! 2 maal groot respect één keer voor jou en een met Grote R dan voor die mevrouw! Weer super genoten van je reisverhalen, wanneer is de volgende tocht? BTW Japanners komen nooit te laat al eens gelezen.. k wil je maar op ideeën brengen hoor... en trouwens geschreven door familie van jou... denk ik... schrijft even leuk dan jij! Met de fiets in één bus.. lekke rtoch! Veilig thuis hoor en hoop snel weer van je te horen! xxx

Chr= & Greg 2019-06-23 20:49:49

Super goed gedaan Cos, ik zal je reisverslagen missen maar er zal vast wel weer eens een volgende tocht komen. Je bent tenslotte nog geen 72😉 welkom thuis weer😘

Corrie 2019-06-24 06:05:12

Toch kan ik je ineens niet meer voorstellen in een bus....