Warm Welkom Thuis 😍

Nederland, Leiden

Mijn coupé-genoot ging in Bonn om 6:45 de trein al uit! Toen had ik het rijk alleen, bed boven mij opgeklapt en prinsheerlijk de laatste uurtjes gelegen en naar buiten gekeken. Met een uurtje vertraging stapte ik om 10:05 uit op Utrecht CS. Twee lieve mensen uit Lisse hebben al mijn tassen de trein uit gedragen en wachtte op het perron, terwijl ik 5 wagons verder mijn fiets heb opgehaald. Het laatste stukje naar Leiden regende het dus ik met frisse tegenzin toch maar alvast mijn regenjas uit de tas gevist. Geen broek, dat vertikte ik.
Eenmaal uitgestapt wachte mij de eerste verrassing: Anna stond daar met fietsje te wachten in de regen! Ze had het eerste stuk meegefietst en wilde mij ook het laatste stukje, hoe symbolisch kort, weer naar huis fietsen. Lief en gezellig.
Toen ik thuis de tuindeur open deed kon ik mijn ogen niet geloven!! Allemaal familie en vrienden!!! Spandoek, slingers, ballonnen... Damn dat leek toch verdacht veel op een Surprise-party!! Ik was enorm overdonderd, de surprise was prima gelukt, ik had echt geen idee!!
Was heel fijn om iedereen zo bij elkaar te zien, ik heb er echt van genoten πŸ€—. Ook de welkom thuis taart was super! Glaasje champagne erbij πŸ‘ Kadootjes, bloemen, welkom thuis kaarten per post, het hield niet op. Lieve mensen, iedereen dank voor alle leuke, lieve en grappige reacties op mijn dagelijkse blogjes, dit is de laatste (geen surprise 😜)

Leuk:

4. De vergeten broek

Totale afstand: 3401 km
Totaal aantal hoogtemeters: 21.167 m

Camping & plaats: home sweet home

Bedankt dat we zo mochten meegenieten van je prachtige fietstocht.

Martin 2016-06-12 08:36:05

Wel wat minder dat je al die regen mee hebt genomen. 😜 Maar welkom terug. Heb genoten van je verslagen. Enorm veel respect voor je doorzettingsvermogen. Geniet van de rust en van de verhuizing πŸ˜‰

Jelle 2016-06-12 09:49:03

Ik heb genoten van alle reisverslagen en maak een diepe buiging uit respect. Fijn dat je weer veilig thuis bent en zo warm bent onthaald. Geniet ervan!

Querine 2016-06-12 10:12:18

Wat een fantastisch onthaal en welkom. Geniet van het thuis zijn, dat zal wel wennen zijn naar zo'n geweldige mooie reis. We zullen je dagelijkse reisverhalen we missen!

Bettina en Anita 2016-06-12 10:18:07

Gefeliciflapsteert Cossie, wat een top prestatie en was was het geweldig om je zo te mogen volgen !!! Nu lekker uitrusten B-)

aart reitsma 2016-06-12 12:27:16

je schrijft niet alleen hartverwarmend, je laat je ook omringen door hartelijke lieve mensen dat blijkt! Zeer mooi die symbolische -cirkel is rond- van je vriendin. het was voor ons in willekeurige volgorde! heerlijk, zalig om te lezen, om te volgen, me te mogen reizen en genieten. het was minder en daar is geen volgorde, ok voor ons zit het er op, geen dagelijkse mailtjes meer die een verslagje aankondogen.. maar welkom terug en hup nu plannen voor het volgende avontuur, wij tellen alvast mee af!!

chris & greg 2016-06-12 13:29:49

En dan plopte er toch nog een mailtje op. Je allerlaatste pindat berichtje voor deze reis. En ik stiekem wachten met terug brabbelen, want dan is het nog net niet echt over. πŸ˜‰ Heb ontzettend genoten van je verhalen en je avontuur, maar was gisteren wel blij om je weer, gehalveerd, terug te zien. En nu begint ook voor jou het "echte" (? Of meer het maatschappelijk wenselijk) leven voor je. Bedankt voor het delen van je verhalen en fijn dat je weer veilig thuis bent 😘

Anna 2016-06-12 17:18:33

Chapeau! Bedankt voor je mooie verhalen en fijn dat je er weer bent!