Nagenieten

Frankrijk, Guillestre

Na gister had ik vooral behoorlijk veel behoefte aan niets. Weer opweg betekend weer nieuwe indrukken maar ik had gister nog echt niet verwerkt (en mijn lijf ook niet). Dus vandaag heb ik gewoon lekker niks gedaan! Ja een poging tot bezichtigen van Guillestre opweg naar de supermarkt. Het lukte mij niet, er past even niets nieuws in de bovenkamer. Helmaal niet erg want ik heb nog 3 dagen speling. Dat kost mij dan mischien de mont Ventoux maar daar moet ik nu ook echt niet aan denken. Ja zwaaien en linksonder langs fietsen ๐Ÿ˜œ. Bovendien protesteerde mijn lijf bij de klim omhoog naar het dorp ook behoorlijk. Ook niet heel raar, de klim was zwaar, maar de afdaling met heftige windvlagen en de volle wind tegen door de gorges hebben ook vast hun bijdrage geleverd aan het geheel. Dus even niks is goed! De Hollandse buren zijn oppad en mag zolang van hun stoelen gebruik maken. Zo fijn een rugleuning en voetenbank! Relax to the max! Met een stralende zon en 24 graden is het eigenlijk wederom een perfecte dag! Straks op het gemakkie uitgebreid koken. Heb zelfs 3 eieren gekocht, morgen onderweg lekker een gekookt eitje!

Leuk: een stoel met voetenbank
Niet leuk: niks
Camping: La Roche in Guillestre
Warme prak: pasta met champignons, gele paprika, chorizo, sjalot, tomatensaus en parmezaan

Totale afstand: 1713 km

Alweer pasta๐Ÿ˜. In Guillestre zit toch ook wel een boulangerie. Lekker een pain halen. Jammie

Jelle 2019-06-16 16:44:43

Zelfs op een dag met niks weer een goed verhaal!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Martin 2019-06-16 17:15:32

Lekker je rust pakken dushi....

Francis 2019-06-16 17:15:36

Lekker rust avec au with pain!

Gerrit 2019-06-16 21:16:52

Rust is goed en in Guillestre lijkt me dat zeker geen straf. En op deze manier geef je jezelf ook weer de power om de laatste week door te komen. Lijkt me echt vreselijk om nog een week elke dag langs ene boulangerie te moeten voor pain complete of baguette tradiotonel. En dan met een goed hammetje een eitje of Nutella. Nee echt verschrikkelijk ๐Ÿ˜‰ deze postduif dacht overigens dat als je dan uiteindelijk in Arles bent dat je dan in precies dezelfde plek was (ales) als waar ik mijn trapas heb laten maken in mei ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ kom er pas net achter dat het 2 compleet verschillende plaatsen zijn en dat je dan ook zeker 75 kilometer verkeerd zit. Kortom Jelle zucht en verbaasd zich wederom over het feit dat ik nog altijd weer thuis weet te komen en ik heb helemaal geen grappige weetjes over je eindbestemming. Als je op je camping in Bedion bent heb ik er gelukkig wel een paar, dan ga ik mijn pijlen daar maar op richten. Maar goed eerst maar weer eens lekker op pad na al dat bijtanken en vooral ook al die indrukken en dan genieten we hier nog een week van jou avonturen. Ps. Het is vast weer overbodig en valt in het kader: waar the f bemoeit ze zich mee, maar als je nu geen blubber ei wil morgen check even op welke hoogte je zit. Hoe hoger je bent hoe langer ze moeten koken. ๐Ÿ˜ฌ

Anna 2019-06-16 21:27:01

denk even aan je lijf en mind hoor! btw magnesium de oplossing tegen pijnlijke spieren

chr= & Greg 2019-06-16 22:17:49

Geweldig de verhalen en je ervaringen. Lees het met bewondering. Ben niet ver van je vandaan (Verdon) en afhankelijk van het weer kom ik mogelijk ook nog in de buurt van de mont Ventoux. Met de racefiets al een behoorlijke uitdaging. Wie weet....