De achtentwintigste dag van Santo Domingo de la Calzada naar Burgos

Spanje, Burgos

Het verslag van vandaag volgt pas morgen. We waren na een behoorlijke rit van zo’n 90 km met nogal wat klimmetjes pas op onze verblijfplaats voor 2 nachten (mogen rustdag) rond de klok van zes uur. Daarna was het uiteraard douchen, tentje inrichten, en om zeven uur de briefing voor overmorgen en de rustdag morgen in Burgos. Om half acht hebben we gezamenlijk gegeten in het restaurant van de camping, kortom het verslag is nog niet gemaakt. En de foto’s zijn nog niet uitgezocht. Dat komt morgen wel goed.

Welterusten voor straks lieffie en goed uitrusten ❤

Jacqueline 2019-06-06 22:48:17

Geen verhaal van jou voor het slapen gaan 😉 Rust morgen lekker uit en geniet van de rustdag. Zal je goed doen. Je bent al zover gekomen, chapeau 🥂🍾

Karin 2019-06-06 22:49:04

Ga maar lekker rondkijken in Burgos. Een erg mooie stad. Ook fotogeniek. Rust fijn uit.

Carin en Thieu 2019-06-06 23:06:47

Veel succes !! En rust even uit en geniet ervan

Mark 2019-06-07 01:04:54

Heniet ban de rustdag. Jullie zijn al een heel eind. Heel knap!!