Uitreiking Abzeige aan Theresa

Om 7 wakker en wat tv. Dan eruit want ik heb om 9 uur een afspraak bij de PSN.
Het was een lekkere wandeling in de zon. Een goed gesprek en dan weer de wandeling terug. Thuis eerst een kop koffie en dan aan de wandel met Kono. Helaas dan al helemaal dicht getrokken en het lijkt erop dat we regen gaan krijgen. Het is nog altijd 28 graden.
Middageten maken , lekker bami en met Jan eten, Wat kroepoek en emping erbij maken en ik denk een gebakken eitje.

Vrijdag 6 september
Om 7 wakker en ik was voor achten op weg naar de sportschool. Het was droog en niet koud maar zeer zwaar bewolkt en het had duidelijk flink geregend.
Na een behoorlijke training weer de aanvang naar huis. Thuis toch echt eerst een kop koffie en dan douchen en omkleden. Aangezien morgen Jan voor Kono moet zorgen mocht hij nu onder toeziend oog Kono uitlaten. Dat begint al goed want ik zei hem hoe de lijn te houden en dan zegt hij nee dat moet voor mij andersom en ik nee want kono moet links van je lopen. Dan had Kono dat gene gedaan waar van de vreugde het grootst is en dan wil hij mij het zakje geven en ik zei hem ga je gang. Dat moet hij tenslotte ook morgen doen. Middageten was snel klaar want ik had nog bami. Maar ik had ook nog een schaal met oesterzwammen en die ook klaargemaakt en afgeblust met wat ketchap . Ze waren zo lekker. Uiteraard weer wat kroepoek en emping gebakken.
Dan de livestream van de Airpower aangezet. Het was noodweer daar en Meli kwam thuis en die zei dat het zo hard daar regende. Ze had daar in de omgeving uitgereden.
Maar vanaf een uurtje of 2 werd het ook daar beter al was het zwaar bewolkt.
Voor morgen geven ze super mooi weer op met 28 graden. Ik heb genoten want zulke beelden zie je toch alleen op tv.
We moeten straks nog naar het Kurpark want in het muziek pavillon is oa de uitreiking van de Leistungszeichen van de dwarsfluiten en ook Theresa heeft het gehaald.
Zo is er altijd iets te doen. Ze gaat dan met ons mee naar huis want ze gaat morgen mee.
Jannick heeft op internet kunnen lezen wat Ingrid heeft geschreven aan de rechtbank. Daar lusten de honden geen brood van. Ook wij krijgen het zwaar te verduren. Jannick zei het was maar goed dat ik ver uit de buurt was toen ik het las. Wat zijn wij toch allemaal slecht voor de kinderen.Om half 6 heeft Meli ons afgezet en moest zelf naar de apotheek en dan Jannick ophalen. Jannick is naar bed gegaan want hij voelde zich niet lekker. Wij zaten in het Kurpark en konden alles goed zien. Eerst speelden ze enige stukken dan was de uitreiking van het Abzeichen. Daarna werden er weer stukken gespeeld. Sabrina kwam met Ingrid en rende gelijk op ons af en ging naast Jan zitten. Dus ging Ingrid daar maar naast zitten. Ze ging vrij snel weg met Sabrina en Meli was gekomen dus die kwam naast ons zitten. Theresa kreeg nog eten en drinken van de organisatie. Daarna zijn wij gegaan met Meli en Theresa. Het jeugdorkest bestaat pas sinds november en vanaf januari gingen ze aan de slag. Het is een zeer jong orkest van 6 tot 24 jaar maar de meeste echt jong.

Gefeliciteerd Theresa! Wat was mega spectaculair! Alles.