Een lange vermoeiende dag

Vanmorgen werd ik wakker omdat het grote licht aanging. Tadaaa daar was Sabrina .Ze wilde nog wel in bed tv kijken en ik ben tegen acht eruit gegaan. Douchen aankleden en Kono ophalen. Kleding voor Sabrina opgezocht en zo dan even met Kono aan de wandel. Jannick was om 2 al weg en Meli moest om 8 in Liezen zijn met Theresa. Om half 9 heb ik Jan eruit gehaald want ik heb om 10 een afspraak bij de PSN. Dus ik aan de wandel en Sabrina en Kono bij Jan gelaten.
Om half 12 met Jan en Sabrina op weg naar Liezen. Wij eerst boodschappen bij de Lidl en toen we aan het inladen waren belde Theresa dat ze met een kwartiertje bij de Zillertaller zouden zijn. Omdat het zo heet was eerst toch nog even wat te drinken gehaald bij de Penny en dan naar de Zillertaller gelopen. Theresa was al aan het passen en heeft een prachtige Dirndl. Dan vroeg Meli aan Sabrina wat ze mooi vond en ze koos ook een mooie Dirndl . Het paste dus die was snel klaar. Meli kon niets vinden dus we zijn naar de Arcade gereden . Daar was dan wel 30% korting maar de prijzen waren echt heel hoog . Ik vond een mooie 549 Euro daarna pakte ik er eentje die was 449. Uiteindelijk vond Meli een Dirndl die paste en best veel kostte maar met de 30% eraf kon het net.Dan bleek dat er een max op de kaart zat en kon Meli niet betalen. Ze had ook een Dirndl blouse voor Theresa gekocht echt heel mooi maar ook nog 50 Euro. Dus ik een deel met mijn kaart betaald en Meli de rest contant. Dat mens zal wel gedacht hebben in die chique zaak. Maar Meli en Theresa waren naar de kapper geweest, dan 2 Dirndls voor de kinderen ik geloof 140 euro stuk en ik weet niet wat ze nog meer had gekocht dus op de kaart ging niets meer.
Dan terug naar huis en op Jannick gewacht. Dan met zijn allen roti massalakip met ei en boontjes eten. Jannick heeft nog meegenomen. Hij moet om 4 beginnen dan eet hij dat eerst nog op.
Ik heb opgeruimd en vind het genoeg geweest voor vandaag.
https://youtu.be/ojWXboDRRxY Sabrina danst en zingt voor de spiegel in de winkel

PRACHTIG!!!

Annemarieke 2024-08-13 20:10:59

Zien er prachtig uit

Liduina 2024-08-14 00:16:30

Wat een prachtige dirndl voor de kids, echt ook in een mooie kleur dat blauw, super leuk voor hen straks op de bruiloft