warm hoosbuien

Ik was om kwart over 3 al klaar wakker. Ik kon de slaap niet vatten en heb muziek aangezet daar kan ik dan wel op doezelen.
Om 7 uur ben ik opgestaan en om 8 heb ik Jan ook wakker gemaakt. Hij moet naar de uroloog en ik heb goede hoop dat hij zijn buikkatheter kwijt kan.
Het is zwaar bewolkt met donkere wolken. Volgens de meteorologen is het de jetstream, dan houd je dit weer wekenlang. Koud is het niet.
We waren maar net aan op tijd bij de uroloog. Dan rijden we al kruip en sluipwegen. Veel vakantie verkeer en ik verwonderde mij over de vele Nederlanders. Dan het besef dat de F1 dit weekend in Spielberg is.
Jan heeft zijn buikkatheter nog , de arts wil eerst zijn urine op kweek zetten en eventueel bij bacterien een antibiotica kuur . Als alles goed is mag het de 17e juli eruit.
Nog even volhouden dus.
Nog even wat inkopen bij de Lidl en de Action meegenomen. Dan wat te eten gehaald in de Eli. Over Stainach terug gereden daar bij de Penny boodschappen gedaan.
Thuis alles opgeruimd.
In de verdere middag niet heel veel gedaan. Wat aan de site aan 2013 gewerkt. Dan is de dag weer om.

Vrijdag 28 juni
Vanmorgen om 8 uur wakker , opgestaan en wat rond lag gedaan. Kono bleek al achter de deur te liggen dus die mocht even met mij er uit en dan bij ons. Toen Jan klaar was weer een groot deel van de administratieve opruim werkzaamheden gedaan.
Jan heeft er de afgelopen jaren een zootje van gemaakt maar nu weer tip top en opgeruimd. Zelfs nu ik het aan geef en zeg wat hij er mee moet doen wil hij het nog anders doen. Ik hoop nu de dingen weer gewoon terug te kunnen vinden. Nu is het de bedoeling dat het bijgehouden wordt. Dat heet als ik de betalingen doe of brieven beantwoord of wat dan ook dat Jan ook aan tafel zit en de dingen doet die ik hem voor leg. Tegen 12 was ik het zat en volgende week de laatste loodjes doen. Middageten gemaakt en gegeten. Dan met Kono een rondje gaan doen. Voor we de deur uit wilden gaan kwam er een gigantische hoosbui. Dus die wel eerst af gewacht en dan eruit gewoon in korte broek en shirt want het is toch 28 graden, Daarbij zeer vochtig.
Meli is eigenlijk al klaar met werken maar met haar vader hout kopen voor het bed van Sabrina. Jannick was al klaar maar doet de ronde van Meli van de middag ook nog.
Eind van de middag komt Sabrina en Theresa moet dan opgehaald worden ergens tussen zeven en half 8 bij de taekwondo. Dan zit onze dag erop-