Weer thuis

Oostenrijk, Ossiach

Vanmorgen voor achten eruit want dan wordt het al warm in de tent. De kinderen hun badkleding aan laten doen en dan buiten ontbijten. Aan Jan gevraagd om alles wat ik al had klaargezet in de auto te doen en even de afwas te doen dan ging ik met de meiden naar het meer. Dit keer wemelde het van de visjes heel veel kleine maar ook wel wat groter. Dan is Theresa een mietje maar uiteindelijk gaat ze wel erin. Sabrina deert het niet die heeft zelfs een visje per ongeluk geplet. Wel vreemd om op 1 september om 9 uur ´s ochtends in het meer te zijn. Om half 11 terug gegaan en dan gaan douchen en aankleden. Een beetje de rest opgeruimd en dan middageten gemaakt heel makkelijk noodles teryaki. Gegeten en de laatste dingen gedaan dan tijd om naar de auto te gaan. Die had Jan buiten de slagbomen gezet want vanaf 12 uur waren onze nummerborden niet meer erin. Eigenlijk moet je vroeg weg zijn maar Peter had gezegd dat we konden blijven. Maar we wilden ook niet al te laat thuis zijn. We waren klokslag 15 uur thuis dus ik kon gelijk de start van de F1 zien. De auto leeggeruimd en de eerste was erin. Alles uit de koelbox in de koelkast en alles uitgepakt. Tussendoor wat meegekregen van de F1. Jannick kwam thuis dus de nieuwe auto bewonderd. Dan koffie gedronken. Dan ging hij met de kinderen naar beneden.
Hij had iets voor mij en ik ben er erg blij mee. Gisteravond was het laatste concert van de Seer. Meli ging er heen maar op het laatste moment kon de zoon van Carmen niet en is Jannick toch meegegaan. Dan heeft hij gezorgd dat ik de kaart met alle handtekeningen en voor mij geschreven kreeg.
Ik had zo graag ook gegaan. Een tijdperk afgesloten nu alleen nog de CD´s en DVD´s. En ik heb een mooie herinnering.
Toch lief dat hij de moeite heeft genomen en Carmen kent een van de artisten.
Nu 5 uur en de tweede was erin gedaan. Begin van de avond gingen ze nog met hond en kinderen op pad ergens wat eten.

Mooie kleur auto en Kono heeft zijn plekje al gevonden.

Liduina 2024-09-01 18:12:23

Wat een gaaf kado, Nicolette! En wat een prachtige auto!