Dag 4 Dr Vogeltuinen en Elburg.

Nederland, Apeldoorn

Vanmorgen vroeg wakker en opnieuw proberen om mijn fotos op te laden. Dat lukte niet echt dan maar aankleden enz. Er stond weer een heerlijk ontbijt klaar . Dan lukte het eindelijk om de fotos erop te krijgen dus op naar de volgende dag.
We zijn eerst Jordy gaan ophalen en hebben het huis waar hij woont gezien en dan ook de kamer van hem. Hij woont daar echt heel mooi en hij heeft alles op zijn kamer wat hij zich wenst. Dan zijn we naar de dr Vogeltuinen gegaan. Dat was ook prachtig. Vandaar naar Elburg en daar was het druk. We zijn heerlijk vis gaan eten. Ik mosselen en zalmsalade. Jan alleen maar patat. Een ronde gelopen en dan weer naar huis. Waarbij Diane de toeristische route gereden dus veel gezien. We hebben dus weer een heerlijke dag gehad al was het in de zon nog steeds 30 graden. Maar er was wat meer wind en doorsnee niet zo heet meer.

Morgen donderdag, is er altijd in Beekbergen, vanaf ongeveer 4 uur tot 10 uur in de avond, dat is echt een hele leuke markt om heen te gaan, misschien een leuk idee om te doen morgen.