Het weer een stuk minder

Oostenrijk, Kleinsölk

Ondanks de slechte weersvoorspellingen was het toch mooi weer met 24 graden. Eind van de middag heeft het wel wat geregend maar al snel scheen de zon weer.
We mogen dus niet klagen.
Vanmorgen was Theresa een poos bij ons konden papa en mama slapen. Daarna ging Jannick naar de kapper en Ingrid boodschappen doen. Ondertussen was Theresa zo moe dat ik haar in haar bedje gelegd heb. Ze sliep vrijwel gelijk. Ik heb vandaag niet veel gedaan, geen zin en geen fut.Heel veel gelezen , ik ben nu in de Elisabeth George bezig (lynley reeks) Ik baal een beetje dat ik geen boeken op in Windows 8 geladen krijg naar de ereader. Ik heb een Sony dus als iemand raad weet.

Zondag 25 augustus
Regen en regen en op 2000 m sneeuw
Jannick liep de hele dag in en uit met Theresa. Wel gezellig. Het was geen weer om wat te gaan doen. Ze waren gisteren nog wel naar een huis kijken. Maar die lag bij Moosheim direct aan het spoor. Dan vroegen ze ook nog te veel. Eens zal het toch wel kloppen.

Maandag 26 augustus
Vandaag toch eindelijk de regen begonnen. Tot op 2000m sneeuw en het zou nog iets kunnen zakken. Het is hard nodig dus een paar daagjes mag het wel. Het is met 13 graden eerder frisjes.Jan heeft vandaag met zijn bazin gesproken en hoort dan later wanneer hij weer kan beginnen op het gerecht. Ze wachten daar al met smart op hem.
Het werd uiteindelijk toch nog 15 graden. De zon kwam af en toe door dus de deur kon open. Ik kreeg een bericht waar ik flink van schrok. Nance die pas nog bij ons was ligt in het ziekenhuis met hartklachten. We wachten maar op verder nieuws, Ze waren net terug van hun vakantie.
Vandaag maar weer een erg ongeluk bij Pürgg, 2 auto´s en 3 doden. Ze denken dat het door het natte weg dek is gekomen.