Wandelen op de Breitlahn en Schwarzensee

Oostenrijk, Kleinsölk

We waren normale tijd op en eerst de administratieve handelingen gedaan. Ondertussen kwam Jannick al met Theresa maar we waren nog niet klaar dus die moest even wachten. Toen we klaar waren kwam Theresa en Jannick en Ingrid gingen schilderen. Later gingen ze eten en naar de bioscoop in Liezen.
Wij gingen met Theresa wandelen op de Breitlahnalm en om de Schwarzensee. Het was behoorlijk heet ook op de Almen.Met een kinderwagen over dat rolsplit naar boven duwen was ook niet alles. Het laatste stukje mocht Jan duwen. We kwamen drijfnat bij de Harmerhütte aan. Daar vond Theresa het helemaal geweldig met al die kippen die rond de tafel scharrelen en heel dichtbij komen. We hebben Kaiserschmarren gegeten met appelmoes en bessen. Theresa vond het ook heerlijk. Dan zijn we terug gaan lopen naar de parkeerplaats en waren rondom drie weer thuis. Toen putte Theresa mij helemaal uit want die zit geen moment stil. Nu ze kruipt is niets veilig want ze komt overal en gaat dan staan. Dus later het campingbedje gepakt dan kon ze daarin spelen op het balkon. Tegen 18 uur was ze het helemaal zat maar slapen nee hoor. Alleen maar schreeuwen. Dan met Oma op het grote bed en ze sliep binnen 5 minuten. Dan haar toch in haar eigen bedje gelegd vond ze niet leuk en schreeuwen maar ze gaf zich toch over. Dan konden wij ook even eten. Dan onderuit op de bank en Jannick belde om te vragen hoe het gaat.
Morgen zijn we van plan om met zijn allen naar Salzburg naar de dierentuin te gaan.