Naar camping Lampele

Ik was weer wakker voor de wekker ging en dan eruit. Theresa gewekt en het ontbijt gemaakt. Sabrina slaapt nog waardoor het allemaal rustiger is.
Dan om kwart over 7 ook Jan wakker gemaakt.Aangezien Sabrina niet tevoorschijn kwam toch maar even kijken. Haar kamerdeur stond open maar geen Sabrina. Lag ze in de huiskamer op de bank met de tv aan. Dus haar gezegd om alles uit te maken en naar boven te gaan zodat ze ook kon ontbijten. Dan ik een ronde met Kono gaan lopen. Jannick belde dat hij half 11 thuis zou zijn dus kon ik met hem meerijden om naar de verzekering en toelatingsbureau te gaan. Ik was blij dat hij er zelf was want met al die bureaucratie ging het dus niet, De ene auto staat op Jannicks naam en de andere op die van Meli dus moest de BMW dealer papieren doorsturen waar Jannicks naam op stond. We waren precies op tijd klaar om Theresa op te halen in Stainach.
Dan Thuis Jan en Sabrina opgehaald en wij op weg naar Ossiach waar we even voor drie uur waren. Onze tent heeft schaduw van weerszijde een boompje maar het was toch heel heet buiten 32 graden.We hebben de spullen in de tent gebracht en wat in de koelkast moest erin gezet, Dan snel badpakken aan en naar het meer gelopen.
Heerlijk in het water en dan stoeltje in het water en met de voeten in het water gewoon zalig. Daarna eerst douchen. Dan naar de tent en bedden opgemaakt. Dan bij het restaurant eten gehaald dat was heel veel en lekker. De meiden liggen in bed Sabrina met haar tablet en Theresa leest.^
Ik doe mijn ding en Jan zit met zijn telefoon.

Mooi meer dat wordt lekker zwemmen Fijn weekend

Erna 2024-08-30 21:11:09

Wat ziet dat er heerlijk uit!