Toch weer warm

Vanmorgen toch weer moeite om mijn ogen om 6 uur open te doen. Theresa wakker maken en samen ontbeten. Dan ging ze weer naar school. Even later was Sabrina er al die ging in bed tv kijken dus had ik nog even rust. Douchen en aankleden. Dan aan de koffie. Jannick belde om te vragen of alles gelukt was en in orde was. Ja ik heb alles in greep. Ik zei hem dat als Theresa weer zo vroeg uit is dat ze dan 2 uur moet wachten op de bus. Het kan zijn dat hij dan net op de terug weg in de buurt is en dan haalt hij haar af .
Zo Sabrina maar eens aankleden, dan een ronde met Kono wandelen.
Het is half 11 en ik heb een gevoel of ik al een dag achter me heb.
Tegen half 12 belde Jannick dat hij bijna in Stainach was en ik zei hem dat Theresa elk moment kon bellen dus is hij Stainach ingereden. Gelijk na Jannick belde Theresa dus haar gezegd dat Papa haar ophaalt dan weer Jannick gebeld en gezegd dat ze uit is en dan Theresa weer gebeld waar papa stond.
Ik daarna middageten maken. Ik was klaar dan kwam Theresa maar die zei Papa is de bestelbus terug brengen. Dus wij alvast eten en Jannick schoof wat later aan. Jannick bleef nog koffie drinken en dan ging hij eerst slapen. Daarna kwam hij ook weer boven. Voor ons en de meiden aardbeien met ijs gemaakt . dat waren de laatste aardbeien , het laatste ijs en de laatste room.
Het was weer behoorlijk warm vandaag met 26 graden. Morgen wordt het 28 en dan gaan we naar de 30 graden. Alle dagen die we kamperen.
Ik ben in de middag naar de kapper gewandeld en heb mijn haar weer kort laten knippen. Ik ben weer tevreden. Dan belde Theresa dat ze haar portemonnee kon ophalen bij haar moeder. Die mocht ze van Ingrid niet meenemen en ook haar bankpas niet. We zijn het daarover niet eens. Het is geen geld van Ingrid en ze heeft geen recht om Theresa te dwingen om haar bankkaart niet mee te nemen. Het gaat haar ook niet aan waar Theresa het aan uitgeeft. (Jannick kan dat wel zien ) Ze kan ook niet meer dan 10 Euro per week gebruiken. Ik had haar gevraagd want dan kan ze als we in Ossiach zijn als ze iets wil het kopen. Dan dikke tranen en kwam eruit dat ze het van Ingrid niet mee mocht nemen. Ingrid geeft haar geen zakgeld , Jannick geeft haar zakgeld. Van mij krijgt ze altijd 5 euro. Maar omdat ze veel in haar potje had maak ik elke maand 25 euro over dat kan ik doen tot februari dan heeft ze al haar geld uit het potje. Van Jannick krijgt ze 20 Euro. Dus ze heeft 45 Euro per maand.
Jannick nam de meiden en Kono mee naar beneden. Heinz kwam zijn gereedschap ophalen.
Ik mag morgen weer om 6 uur op want Jannick begint weer om 3 uur vannacht. Ik ga dus lekker vroeg in bed tv kijken. Gelukkig kan ik met mijn telefoon een hotspot maken en kan ik toch Netflix kijken. Morgenmiddag komt de monteur om het internet te repareren. Het lastige is dat de Alexa apparaten het ook niet doen maar ook de deurbel niet. Lopen allemaal over internet dus morgenmiddag moeten we ons verdelen want ik weet nu niet wanneer er bij Jannick wordt gebeld. Normaal kan Jannick dan met zijn telefoon over de deurbel communiceren en kan ik het op de Alexa zien en horen.
Tja de dag is weer voorbij morgen weer een dag.