Familie op vakantie

Ik ben niet wakker geworden van de familie die om 2 uur vertrokken zijn. Ze zijn in ieder geval goed in Munchen aangekomen. Ik weet niet precies hoe laat ze vandaar vliegen. Kono heb ik boven gehaald die zal wel even moeten wennen dat ze de hele week hier moet blijven. En dat ook nog zonder haar baasje. Het heeft gisteravond en vannacht flink geregend en geonweerd. Nu nog bewolking maar de deur kon alweer open. Een wandeling met Kono gemaakt.
Met Jan samen even naar de Spar en dan naar de dierhandel. Sprinkhanen voor de agame gehaald en een zak voer voor mijn vogeltjes.
Dan middageten maken en met Jan gegeten.
Theresa´s rapport heb ik hierbij gezet. In Oostenrijk kennen ze een puntentelling van 1 tot 5. Met 5x een 1, 2x een 2 , 2x een 3 en 2x een 4 kon ze dus over naar de tweede klas gymnasium
5 is onvoldoende 4 is voldoende 3-meer voldoende 2 goed en 1 zeer goed.
Ik kreeg bericht dat Jannick om 14 uur was geland in Atalya ze zitten in een resort in Side.
Nu 15 uur en het is noodweer. Veel regen en onweer. Ook steeds weer windstoten. Het is vies warm en benauwd.
Ik heb vandaag voor het eerst de baardagame gevoerd met een soort sprinkhanen .
Toen het een beetje opklaarde weer een wandeling met Kono gemaakt nadat ik haar eerst gevoerd had. Het klaart steeds meer op en als je buiten staat kan je het gras en het onkruid zien groeien.

Mooi rapport van Theresa. Gefeliciteerd met het overgaan naar de volgende klas.

Christina 2024-07-13 01:56:09

Wauw! Dat ziet er super uit!