Raalte

Nederland, Holten

Vanmorgen om half 9 wakker en opgestaan, douchen aankleden en Jan wakker maken. Dan ontbijten en we hadden de deuren al open. Een zeer warme dag vandaag.
We hebben in de morgenzon gezeten tot die achter de bomen verdween. Het is echt heel erg stil en rustig hier.Toch zijn denk ik wel alle huisjes verhuurd.
We hebben eigenlijk buiten gezeten tot we weg moesten gaan. De familiefotos van in de Apenheul heb ik erbij gezet. De prachtige tekeningen van Jula en Tobi waar onze cadeautjes inzaten. En de rest van het huisje.
Dan in de middag op weg naar Raalte naar Ron en Maureen. Grappig dat we altijd weer kunnen oppakken waar we waren geeindigd. We voelen ons super welkom en ik ben altijd heel blij om elkaar te zien. gezellige middag gehad en heerlijk gegeten. Dan na het eten toch echt terug gereden want Jan rijdt niet graag in het donker en zeker niet waar hij de weg niet kent. We kwamen goed terug en het werd donker toen we aan kwamen.
Dit was weer een super geslaagde dag en het was zeer onverwacht dat we zo dichtbij waren.

Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben!