Kono is weer bij ons

Vanmorgen waren we om 7 er al uit. Jannick kwam Kono brengen toen hij Sabrina ging weg brengen naar school. Ze gingen vandaar gelijk door voor hun thermentripje naar Bad Loipersdorf.
Wij gingen wat later naar Liezen eerst naar Hartlauer om mijn gehoorapparaten op te halen en daarna gingen we ontbijten bij de Lutz. Het ontbijt was op de bon die wij hadden gratis. Je kon wel allerlei extras erbij bestellen en ik wilde wel een gebakken spiegelei. Het ontbijt is koffie 2 broodjes boter marmelade ham wienerworst kaas plakjes komkommer en een kerstomaatje. Het smaakte uitstekend. Dan weer terug naar huis waar Kono helemaal blij was dat we er weer waren..
Middageten was snel klaar en gegeten. Dan in de middag een grote wandeling met Kono en ook nog boodschapjes gedaan bij de Spar en de Unimarkt. We waren blij dat we terug waren en ik geloof Kono ook. Het is zo benauwd warm en we hadden toch weer 28 graden maar wel dichtgetrokken en in de middag kwam daar af en toe wat zon door. Het zag er in de middag uit of we in de mist zaten en zo klam. Ingrid had gebeld dat ze de spullen van de kinderen kwam halen. Ze vroeg om de zwemspullen van Theresa maar die kon ik niet vinden in haar kamer en stonden niet bij de spullen die Jannick klaar had gezet. Dan klaagt ze over de kapotte knie van Sabrina een dag of 2 geleden onderweg naar school gevallen , Volgens haar ettert het en kan ze nu niet zwemmen. Dan ineens hoe komt Sabrina aan haar blauwe wang. Nou ik weet van niets .
Kom ik terug boven had Jannick gebeld dus ik zei het tegen hem en dan zei hij ja ze is gisteren van de schommel gevallen en schommel in gezicht gekregen.
Tja waar kinderen spelen vallen ook ongelukjes. Hij zou Ingrid even bellen.
We hadden heerlijk appelkruimelcake meegenomen en lieten ons dat smaken.
Wij zijn klaar voor het weekend.

♥️

Annemarieke 2024-06-23 20:27:28

Hoe is het weer bij jullie momenteel?