Druk

Oostenrijk, Sankt Peter am Kammersberg

We hadden gisteravond even noodweer met onweer en heel veel regen.Het hield gelukkig snel weer op. Vandaag een 200 nieuwkomers op de camping
Dus alle couriers vol aan de bak. Het is hoogseizoen. We waren een biertje gaan drinken met collegaas dat was gezellig.
Vanmorgen werd ik in de tent wakker omdat het al zo licht was. Later dreven we er uit van de hitte. Receptie van 9tot 10 en dan snel wat boodschapjes gedaan.
Jan de laatste caravan aan kant gemaakt.
Ik ondertussen het eten gemaakt en we konden ook op ons gemak eten. De eerste gasten kwamen om half 3 en de laatste rondom 18 uur. Dus op naar de stokbrood en de kaasjes en er kon nu ook een biertje bij.
Er viel een klein beetje regen maar snel weer droog. Het is wel heel warm geweest vandaag.
De gasten van de parasol gingen vandaag naar huis. Met veel bravour en grote bekken. Geen gasten waar je rouwig om bent dat ze weg zijn. Het E werk heeft iets om de kabel gemaakt. De rust is weer gekeerd. Op naar het volgende incident die zeker gaat komen.