Aangekomen

Vanmorgen ging om half 5 de wekker, Ik ben gaan douchen en Jan wakker gemaakt. Ik moest wachten tot Jan klaar was en het werd dus vertrek om half 6. We namen de Pyhrnautobahn. Dat was heerlijk rijden bijna geen verkeer en dat ging snel. We vertrokken met prachtig mooi weer maar hoe hoger we kwamen richting grens des te slechter het weer. Dat slechte weer hielden we toch tot tegen Neurenberg en toen begon het op te klaren en werd het steeds warmer. Tot Neurenberg kon Jan aardig doorrijden en hij reed soms 148 km per uur wat makkelijk ging. Maar helaas van Neurenberg tot Nederland veel bouw aan de weg, extreem veel vakantieverkeer,veel file.
We kwamen half 7 aan in Capelle ad Ijssel. Jeroen was thuis en heeft voor ons gekookt en dat hebben we ons laten smaken. Dan heeft Jeroen voor ons de F1 aangezet . Hij gaat zo slapen want zijn dienst begint vroeg morgen. (treinmachinist) Ik wacht tot Liduina van haar dienst thuiskomt (verpleging) Ze werkt tot 22 uur-

Welkom in Nederland, en een gezellige vakantie samen