Thuisreis

Nederland, Holten

Dat was een vroegertje vanmorgen. Om half 5 ging de wekker af. Toen we klaar waren alles naar de auto gesleept. Dat was heel wat en dan ook nog het vuil naar de containers gebracht. Dan reden we ongeveer half 6 weg. Nog nooit deze route gereden over Osnabrück dan naar beneden en dan kom je voor Wurzburg uit. Dat ging snel en was best rustig rijden. Maar bij Wurzburg de ellende tot ver na Nürnberg . We hebben na 4 uurtjes rijden gestopt om koffie te gaan drinken, dan na bijna 4 uurtjes tanken en een ijsje eten. Toen we in Liezen aankwamen zijn we wat gaan eten en dan naar huis. We waren na 12 uur onderweg thuis . Dat heeft Jan toch maar weer gedaan. Eerst alles uitgeladen en opgeruimd. Dan ben ik de cadeautjes en spullen die ik voor Jannick en Meli mee moest nemen gaan brengen en blijven hangen . Het was nog zo warm dat we buiten gezeten hebben lekker koffie drinken. Dan heb ik de nieuwe plinten die ze voor hun hal gekocht hebben bewonderd en hoe het bed voor Sabrina opschiet, Heinz hoopt het dit weekend af te maken. Jannick en Meli waren met hun magnetische kunstwerk in hun hal bezig ziet er grappig uit. Dan toch nog een was er in gedaan. Morgen mag ik koken voor ons en Meli en Jannick. Meli wil graag dinsdag roti eten en of ik dat wil maken. Oke dan doen we dan. Jannick vroeg hoe laat de kinderen maandag mogen komen omdat zij beide werken. Van mij mogen ze vroeg komen kunnen we nog wat doen. Ook of wij dinsdag Sabrina naar Liezen willen brengen Meli is dan al daar met Theresa . Ze gaan Dirndls kopen voor de trouwerij van Heinz en Carmen. En Theresa en Meli gaan naar de kapper. Dus ja wij zijn weer thuis.
Jannick vertelde dat de kinderen weer luizen hadden. Daar gaf Ingrid de schuld aan Jannick en Meli hadden ze in Turkeije opgelopen volgens haar. Dus Jannick haar gezegd dat ze dan niet na 1 1/2 week luizen zouden hebben maar dan ondertussen weg gedragen zouden worden. Dan belde ze later dat ze het toch eregns anders vandaan hebben want Ingrid had dus ook luizen. Ik denk zo langzamerhand dat Ingrid ze steeds verspreidt.
Ze komen hier niet meer binnen zonder controle , zijn er luizen dan kan Ingrid ze weer mee terug nemen.

Fijn dat jullie terugreis vlot is verlopen.