Grote dag Ramon en Debra

Vanmorgen wakker van de wekker om 7. Het was donker en ik hoorde het hard regenen. Dan kost het mij wat meer moeite om eruit te gaan. Maar na een rondje ontbijt tv en mijn ontbijt daarbij ben ik er toch uit gegaan. Kono binnen gelaten en zelf op weg naar de sportschool. Een goede training gedaan en dan weer naar huis gewalkt.
Thuis eerst een kop koffie en dan hup onder de douche en omkleden. Ik had echt even nodig maar dan toch met Kono aan de wandel. Moest ik vanmorgen in de regen nu was het droog. Het heeft heel erg geregend in de nacht.
Het is niet echt koud maar ook niet warm. Maar vanaf morgen weer terug naar de hitte.
Zodadelijk alweer tijd om aan het middageten te beginnen. Jannick wordt ergens rondom 3 verwacht en Meli begin van de avond.
In de middag ijsjes gemaakt en dat hebben we laten smaken. Er kwam zelfs wat zon door en dan toch nog lekker warm.
Het is nu 3 en dus spannend of Jannick thuis komt.
Dat deed hij wel maar pas tegen vijven en morgen mag hij weer een lange dag. Kono wordt om 3 onrustig dan verwacht ze Jannick. Omdat hij niet kwam gaat ze bij Jan zitten. (ik geef eten, wandel enz en Jan niets) Jan gaat naar de badkamer Kono ligt te wachten voor de deur. Hij komt dan de huiskamer weer binnen met Kono in zijn kielzog.
Vandaag de grote dag voor Ramon en Debra die officieel voor de wet zijn getrouwd. Nog wel met wat naaste familie erbij. Het grote feest komt nog.

Ramon en Debra, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en samen met de kids veel liefde en geluk toegewenst