Het is snikheet

Om 7 uur wakker en eerst even vluchtig Kono uitgelaten. Dan nog wat tv ,ontijt en douchen en aankleden.
Het wordt weer bloedheet, de lucht is al strakblauw, het blijft zeker nog een week zo warm. Een poosje aan de site gewerkt nu 2011 . ik vind het wel grappig om alles terug te zien.
Dan met Kono aan de wandel dan guts het zweet van mij af. Kono valt thuis ook neer. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Met deze hitte doe je niet veel.Nog wat aan de site gewerkt.
Een hele poos met Jannick video bellen, hij liet mij de kamer en alles erbij zien , een wandeling buiten waar hij alles liet zien, het strand laten zien. Het is er prachtig en je merkt niet dat het zo enorm resort is. Jannick zei dat het eten zeer goed is. Ze waren vandaag naar Antalya gegaan. Hij zegt je kinderen moeten nergens naar kijken want dan staan ze er al mee in hun handen . Met ijsjes jongleren en als je dan niet oppast heeft je kind een ijsje en kan je betalen. Dus ze mochten nergens naar kijken en handen op je rug. Ze hebben allerlei kleding gekocht zag er erg leuk uit. Het is er 45 graden dus erg warm. Ze zitten tot in de avond een uurtje of 10 buiten. Ze hebben wel geklaagd want je betaald voor de kinderen vol en ze hebben geen fatsoenlijke bedden. Dus ze hebben daar geklaagd en doen dat dus ook bij de reisorganisatie als ze terug komen. Theresa slaapt op de bank en Sabrina op de stoelen.
Dan eind van de middag met Jan en Kono aan de wandel gegaan. Gaan kijken in het centrum hoe het er allemaal bij staat voor de Ennstal Classic. Dan helemaal rond nog even naar de Uniemarkt op de terug weg. Kono viel na eerst zijn water bak geleegd te hebben neer.
Het mag hier dan geen 45 graden zijn maar we halen wel de 32 graden in de schaduw dus in de zon heel veel warmer.
Ze waren vandaag ook in de moskee. Je kon daar kleding lenen dus Meli en Theresa omgekleed. Je ziet Sabrina op de achtergrond die hoeft dat niet.

Wat ziet dat er allemaal fijn uit. Die selfies van Sabrina zijn geweldig!