Afsluiten

Nederland, Holten

Rond 8 wakker en opgestaan. nadat ik klaar was ook even Jan gewekt . Het wordt vandaag minder warm maar we hoeven nog steeds niet te klagen.Helaas begon het te regenen en dat ging over in hozen en onweer. Ik heb middageten gemaakt en we hebben samen gegeten. We hebben besloten gezien de verkeersdrukte die vrijdag verwacht wordt om morgenochtend vroeg te gaan rijden. ik heb even Angela gebeld over hoe en wat.
Het gaat hun redelijk al is het zwaar. Maandag is het definitieve afscheid.
We zitten nu te wachten tot het iets beter wordt zodat we het afval kunnen wegbrengen. We besloten de flessen en de blikjes weg te brengen en het groen gelijk mee te nemen. Dan vanaf Holten dachten we we rijden richting Bad Bentheim (daar waren we toen ik zwanger was van Jannick en toen hij nog geen jaar was. In Bad Bentheim konden we tanken vol voor 60 euro. Maar het weer was zo bar en boos dat we toch terug reden. Het was na drieen en het begon in Holten op te klaren. We hebben het lekkers gegeten wat we hadden meegenomen. Dan ben ik gaan inpakken. Het valt niet mee om weer terug te gaan.
Diane is goed in Frankrijk aangekomen. Nu wij nog terug naar Oostenrijk.
Omdat het een autovrijpark is moeten we enige keren heen en weer gaan lopen. Goed voor de stappen van vandaag.

Goede terugreis!

Annemarieke 2024-08-07 21:30:57

Fijne terug reis

Liduina 2024-08-08 00:40:29

Veilige terugreis , met hopelijk weinig file onderweg

Christina 2024-08-08 01:55:08

Morgen een goede reis en een veilige thuiskomst.