Zeer warm en zonnig

Vanmorgen werd ik wakker van Jannick, die vroeg me ontbijten we boven? uhhhhhh ja en het bleek kwart voor negen te zijn. Gewoon vergeten de wekker te zetten . Ik had wel eerder wat gehoord dat was dus Theresa geweest maar die was zachtjes weer terug gegaan met ze slapen nog.
Dus dan snel tafel dekken en met elkaar ontbijten. Het is al heel erg warm en zonnig. Jannick en Meli hebben in hun gang het parket eruit gehaald en zijn nu een nieuwe vloer aan het leggen. Het ziet er mooi uit en door de manier van leggen lijkt het breder.
Morgen moeten ze beide werken na het ontbijt en dan gaan wij met de meiden naar Mautern naar de dierentuin. Zit ook op de Dachsteincard. Theresa hoopt op rödelen naar beneden als we weg gaan. De laatste 3 keren was het net begonnen met regenen en was het dicht.
Jannick en Meli gaan eind van de middag met de meiden en de vriendin van Theresa naar de bios in Liezen.
Door dat ik pas laat ben opgestaan was de morgen dus snel om.
Nu eerst maar eens eten gaan koken.Dan met Jan gegeten.
Nog beneden gaan kijken en de vloer in de gang is klaar best mooi geworden. Ze wilden een lichte vloer want een wand wordt zwart (magneetverf) Ze hebben al allerlei lijstjes waar je een foto achter doet en dan kleeft het als een magneet op de muur. Stapje voor stapje wordt het wat.
Eind van de middag zijn wij een broodpakket ophalen en wat boodschappen gaan doen bij de Spar. Het was begin van de avond nog 29 graden. Onder de zonwering op het balkon was het 32 graden. Morgen wordt het waarschijnlijk 35 graden.
Mijn vetplant op het balkon heeft meer dan 40 bloemknoppen ik had vorig jaar voor het eerst bloemen ik vond het al heel wat met 6 bloemen.

Mautern. Leuk! Aan die rodelbaan hebben mijn kids niet zo’n goede herinnering. Kwamen met brandwonden beneden. Waren per ongeluk met hun knie tegen de baan gekomen. Veel plezier! Zal voor Theresa duimen.