Rommeldag

Donderdag 4 juli
Vanmorgen wakker van de wekker om 7 . Het lijkt weer een mooie warme dag te worden.
Ik had al vroeg om 9 een afspraak bij de PSN. Dus het was geen straf om te gaan wandelen.
Daarna weer op mijn gemak terug gewandeld. Eerst aan de koffie en dan middageten gaan maken. Dan met Kono aan de wandel en ook even bij de nieuwe woningen achter ons gaan kijken. Ziet er best mooi uit en er waren al mensen bezig in hun woning. Dan thuisgekomen en het middageten afgemaakt. Samen met Jan gegeten en dan is de helft van de dag voorbij. Het eten voor Jannick staat in de magnetron. Voor hem iets anders dan wat wij gegeten hebben. Wij zijn dol op witlof maar hij vindt het vreselijk. Dus hij krijgt andijviestamppot uit de vriezer..
Vandaag de wasmachine en de vaatwasser schoongemaakt en ontkalkt. De koelkast schoon gemaakt. Alle borstels vervangen, wc borstel tandenborstels afwasborstels schoonmaakborstels.
Jannick zou vroeg thuis zijn maar dan belde hij dat hij al 3 uur in de file had gestaan en het dus veel later zou worden . Dus ergens na vijven was hij er.
Ik was net voordat Jannick kwam nog met Kono aan de wandel gegaan dus nadat Jannick gegeten had kon hij gelijk met Kono naar bed. Want vannacht weer om 3 uur beginnen.
Wij ook nog avond eten gegeten en dan rust. Het was een mooie dag met veel bewolking en 24 graden.

Gisteren had Sabrina haar eindconcert van school. In het filmpje staat ze helemaal vooraan links en ze gaat vol enthousiasme en uit volle borst,