Goed gevoel vandaag

Ik werd wakker van Jan die eruit ging. Gelijk op mijn telefoon gekeken en het was een paar minuten voor zeven. Dan gelijk op gestaan en Jan kwam terug en stapte weer in bed dus ik zei hem dat hij er ook uit moest. Dan krijg ik wel gemorrel maar er komt wel beweging.
Sta ik echt op het punt om weg te gaan belt Jannick of ik Kono even uit wil laten. Ze waren beide al heel vroeg weg maar ik moest ook werken. Dus Kono snel in de tuin en dan ga ik na het middageten een lange wandeling maken.
Ik was pas om 12 weer thuis want nog koffie gedronken en mijn uren nog doorgenomen. Het waren er niet veel de afgelopen 2 maanden maar 3x geweest.
Nu pas in de 2e week september weer. Maar dan heb ik nog wel een paar keer het vakantiehuis waar ik gasten heb.
Thuis eerst douchen en omkleden. Dan middageten gemaakt en met Jan gegeten.
Dan zo eerst met Kono aan de wandel. Jan was al naar de apotheek geweest.
Toen ik terug kwam van de wandeling heb ik Jan geholpen met de spullen naar beneden brengen en alles bij elkaar zoeken want overal in huis stond wat. Ik had 2 grote vuilniszakken vol spullen voor de Caritas, dan emmertjes olie, een bak vol klein elektro en wat oud ijzer voor de gemeentedeponie. Dan bakken vol kerstspullen van Meli en de grote slee naar boven gesjouwd die moet Jan op de zolder doen. Ergens komt er toch weer wat ruimte. Het huis is een grote bouwplaats.
Het is donker en somber en het miezerd af en toe wat maar met 19 graden in de middag niet heel koud of zo.
Ik vind het voor nu wel goed geweest.
Toch nog even puddingbroodjes gemaakt maar nu met een koffie mascarpone vulling. Ze zijn heerlijk.

Haha Erna ik snapte al niet waarom je erbij schreef bedoel je niet Sabrina . Nou nee want het was iets geschreven in 2013 en dat was echt Theresa. Ik werk af en toe aan de site en ben nu met 2013 bezig ik heb niet aangegeven dat het geplaatst is maar heeft toch schijnbaar berichten gestuurd.

Jannick kwam ergens eind van de middag thuis zijn toch lange dagen als je om 5 uur weggaat en na half 6 thuis komt. Hij kon bij mij warm eten en Jan had hem opgehaald. Dan ligt hij al weer bijna in bed want vannacht om 2 beginnen.

Haha heb ik niet goed opgelet Dat heb je als je 60 bent geworden

Erna 2024-07-02 21:21:53

al was het in 2013, dat is zo'n 11 jaar, toch op de foto leek ze wel op Sabrina in die tijd