Rommelen

Oostenrijk, Kleinsölk

Weer een bloedhete dag.
Jan heeft met Hannes de koelkast naar boven gesjouwd en op zijn plaats neergezet, Ik mis nu wel de kastruimte die er eerst boven was. Vol met dingen die ik niet gebruik maar zonde vind om het weg te gooien. Nu ging de grote taartdoos van Tupperware naar Ingrid want die wilde er eentje kopen. Ik bak niet veel meer en zeker niet van die grote dingen. Nu nog bedenken wat ik met de rest ga doen.
Dan wilden we wat inkopen bij de Billa in Gröbming gaan doen. Komen we daar aan is het afgebroken. Dan maar naar Schladming gereden. Daar naar de Penny en de Hofer gegaan en nog wat in Schladming zelf kijken. Jan heeft een T sshirt gekocht en ik een jurkje voor Theresa.
Thuis gekomen de gril aan op het balkon. Dan kwam Theresa spelen want Ingrid ging de muren witten. Ingrid wil de kast wel die wij voor de camping hadden gekocht voor bij haar in de keuken. Dus die is nu ook weg. Dan heb ik koffie met Ingrid gedronken.
Jan heeft met Hannes een rondgang over de bouwwerken gedaan. We hebben nu aan de andere kant van de weg ook een grote bouwput. Daar komt de opvang van de mest. Je ziet nu wel elke dag vorderingen. Het deel ondergronds is klaar. We hebben wel wat last van lawaai , de hele dag rijden de betonwagens en de kraanwagen.
Door de lang aanhoudende hitte moeten de boeren in het Murtal hun koeien gaan verkopen. Het gras verdroogd en er is geen geld om voedsel aan te kopen. Ze hebben dan ook voor de winter niets. Veel oogsten van groente en fruit zijn al mislukt.
De brandweren staan overal paraat want er kan elk moment een brand ergens uitbreken. Het heeft overal al 4 weken niet meer geregend en de volgend ehittegolf komt er aan.

Randy Laura en Björn zijn naar Disney Parijs

Els de appartementen zijn verhuurd als jullie komen maar jullie kunnen wel kamers in het andere gebouw krijgen of gewoon bij ons slapen.