Feest Diane 70

Nederland, Apeldoorn

Vanmorgen om 8 uur opgestaan en uiteraard weer lekker ontbeten. Jan en ik zouden boodschappen gaan doen . We liepen bij de Jumbo doen Angela belde en met het verdrietige nieuws dat haar schoonvader was overleden. Ze waren nog op vakantie en gingen pakken om naar huis te gaan. Ze deed ons het aanbod om naar hun vakantiehuisje te gaan. Alles is betaald maar ze kunnen het niet terug krijgen. Dus ja dat leek ons wel wat. We gaan dus morgen naar Holten is maar een half uurtje hier vandaan. Ik heb wel Jannick gebeld om te vragen of het uit kwam want tja we hebben nou eenmaal afspraken met elkaar. Maar geen enkel probleem. Volgend probleempje de was want ik had niet genoeg voor de verlenging. Dus ik kon bij Diane een wasje doen die nu buiten hangt. Maar ik heb onderbroeken voor de komende week. Bij Jan ligt het wat moeilijker omdat hij maar 1 onderbroek in de was had gedaan. Dan moet hij ze morgen maar op de hand wassen. Maar goed ik had heel veel brood gekocht om mee naar huis te nemen. Dat eten we dan komende week maar op. Zo zijn er nog wat dingen dat komt wel op en doen we eind van de week nog wel een keer boodschappen. Ik koop maar wat handdoeken bij de action of zo.
Vandaag is het feest van Diane dus daar gaan we ons nu op verheugen.
Het was een geweldig leuk en gezellig feest. Diane heeft iets om aan terug te denken. Het was niet heel ver met de auto en makkelijk te rijden.
Wij zijn thuis gekomen en om gevallen.

Jannick en Meli zijn vandaag met Kono naar de Grünersee in Tragöß gegaan. Het is daar adembenemend mooi.
Ein einzigartiges Naturschauspiel macht diesen wunderschönen See aus.
Mit dem Einsetzen der Schneeschmelze auf den Bergen, füllt er sich mit glasklarem Quellwasser bis zu einem Höchststand von 10m. Die Höhe des Wasserspiegels ist von schneereichen bzw. schneearmen Wintern und von den Niederschlägen abhängig.
Im Frühjahr bis in den Spätsommer zeigt sich der atemberaubende See nun von seiner schönsten Seite. Bei einer Erkundungstour bei hohem Wasserstand entdeckt man versunkene Wanderwege, Holzbrücken und Bänke. Im Herbst und Winter verschwindet der Grüne See fast zur Gänze wieder. Dort, wo Besucher im Frühjahr und Sommer noch versunkene Bänke und Brücken bestaunen, spaziert man im Winter am Grunde des Grünen Sees und bestaunt das atemberaubende Bergpanorama.

Van harte gefeliciteerd Diane met je 70 ste verjaardag, we hopen dat jullie er een super gezellige dagen zullen hebben, groetjes Ruud en Christina