Een druk dagje

Zo dat was vroeg toen de wekker om 6 uur ging. Maar ik moest eruit voor Theresa. Dus die gaan wekken en een ontbijtje gemaakt en wat ze mee wilde nemen. Dan gaat ze zelf op weg en ik had haar gezegd het kan zijn dat de bus later komt maar hij komt wel zelfde tijd aan.
Sabrina kwam tegen achten, ze kroop gelijk in bed en wilde tv kijken ook goed. Oma ging douchen en aankleden en Kono uitlaten. Ik wilde wat vroeger weg dan kon ik boodschappen in Stainach doen en dan kon Theresa mee terug. De verwachting was school tot half 1 of tot 12. Maar Theresa belde toen we net aangekomen waren in Stainach. Ze was al om half 12 uit. Dus haar gezegd dat Jan op het parkeerterrein bij de Penny stond. Dus na mijn boodschappen daar gedaan te hebben was ze al in de auto. Dan even naar de Landena gereden. Daar was een super aanbieding van 1 zak schnitzels halen en dan kreeg je er 2 zakken bij cadeau. Dus ik had 3 kg schnitzels voor 5,50 euro. Dus Jannick gebeld en die zei me oh graag neem maar 6 zakken mee, Dus Jannick 6 kg voor 11 euro. Dan nog langs de Hofer daar en dan naar huis gereden.
Jannick had wat doms die kwam er vandaag achter dat zijn rijbewijs een week verlopen was. Dus hij heeft vannacht een paar uur gwerkt dan naar Liezen, alles in orde maken en langs een arts en nu heeft hij een tijdelijk rijbewijs. Maar ja zijn baas had hem voor morgen naar Duitsland ingepland. Dat gaat nu niet door want met het tijdelijke rijbewijs mag hij alleen in Oostenrijk rijden. Nu kwam hij iets voor ons thuis en moet dan eind van de middag nog melk gaan rijden want de collega die dat moest rijden heeft 2 verstandskiezen eruit laten halen en voelt zich niet zo lekker.
Dus Kono en kinderen zijn weer bij ons. We hebben heerlijk tacos gegeten en Jannick was eerst gaan slapen en kwam om 3 uur ook tacos eten. Dan ging hij weer werken. Dan nog aardbeien met ijs gemaakt voor ons en de kinderen.
Vrijdag gaat Meli de nieuwe auto ophalen en de oude inleveren. Dat ging net omdat ze niet de hele dag werkt want zij heeft de auto mee. Een vriend van ons heeft een deel van de camping over genomen. Hij had al meermaals gevraagd wanneer we bij hem kwamen kamperen. Dus
gaan we heel onverwacht een weekend naar de Ossiachersee. We halen vrijdag Theresa van school en rijden dan door naar de Ossiachersee. Wel eerst overleg gehad met Jannick en het kwam deels wel goed uit. Een vriend van ons heeft daar een deel overgenomen en runt het nu onder de naam phoenix glamping. De camping heet Lampele .Het is daar erg mooi en gaan we toch nog kamperen met Theresa en Sabrina die helemaal blij zijn. Ik kon kiezen aan het meer of dichter bij het sanitair. Dat laatste maar gedaan.
Het was vandaag niet koud een 21/22 graden maar zeer zwaar bewolkt. Het gaat toch weer warmer worden dus we wachten maar af.
Net tosties gemaakt en dan ga ik Sabrina bedklaar maken . Theresa gaat zelf en doet het zelf.

Wat een heerlijk onverwacht vooruitzicht!