Familie komt als het goed is naar huis

Turkije, Belek

Vanmorgen werd ik wakker gebeld en bleek de schoorsteenveger voor de deur te staan. Ik kon hem niet helpen. Dan maar gelijk onder de douche en aankleden. Kono vluchtig uit gelaten. Nadat Jan ook was opgestaan en klaar was zijn we naar het vakantiehuis gegaan. Helemaal gepoetst en alle was had ik gisteren toch ook klaar gekregen. Thuis gekomen direct aan het eten begonnen en met Jan gegeten. Een grote ronde gelopen met Kono en ik had behoorlijk last van de hitte. Ook al is het vandaag wel onder de 30 graden maar zeer klam. De middag rustig aan gedaan.
Jannick melde zich om 15 uur dat ze in Antalya op het vliegveld waren aangekomen. Alles ging naar wens maar eind van de middag belde hij dat er waarschijnlijk 2 uur vertraging heeft . We wachten maar af.

Lekker hoor Turkije ik ga volgende week maandag we kijken er naar uit

Erna 2024-07-19 18:37:34

Er is een wereldwijde storing met bepaalde internetten, vele luchthavens , daar konden de vliegtuigen niet dalen of opstijgen, zo ook op Schiphol en in Duitsland

Christina 2024-07-20 02:43:10

Ik hoop dat ze wel meer foto’s hebben gemaakt van hoe de kinderen moesten slapen. Dit kan toch echt niet!