Even fietsen

Oostenrijk, Kleinsölk

Vroeg op want we moesten met de papieren naar het Bezirk. Zo ver ik weet heb ik het bedrag dat op het papier staat betaald. Ook niets meer gehoord tot nu toe ik zou 16 Euro te weing hebben betaald. Maar de berekening die er bij zit daar klopt geen hout van.
Dus we komen op het Bezirk en dan zegt de dame ja daar klopt niet veel van. Maar ik zou het bedrag inclusief de kosten maar gewoon betalen. Anders komen er alleen maar weer kosten bovenop. Dat valt bij mij verkeerd en laat haar nogmaals de papieren zien maar ze blijft erbij gewoon betalen.Dat gaat tegen al mijn normen en waarden in. Dus ze gaat toch bellen met die .................. en dan zegt ze de secretaresse ja dat weten we maar het computer programma werkte toen niet goed. Dat geldt dus voor iedereen die in die tijd betaald heeft. Het is bij allen uit die tijd 3 maanden later geboekt. Voor ons een klein bedrag maar bij anderen?
Maar goed krijg ik een nieuwe berekening met aanmanings kosten en kosten voor het te laat betalen. (wat ik niet was maar zij zelf hebben het te laat geboekt )
Zelfs rente erover moest ik betalen maar ik heb toch op tijd betaald? Maar nee in totaal wordt het 38 euro en ik wordt in gebreke gesteld. Kunnen jullie het nog volgen.
Geloof het of niet ik heb een keer een gerechtsverhandeling gekregen omdat ik 1 cent te weinig zou hebben betaald. Dat vonden ze zelfs bij het gerecht te gek voor woorden. Maar ik mag niet betalen voor ik van hen de juiste afrekening heb gekregen , ik ben toch blij dat ze iets moeten doen voor dat geld. omToen we uiteindelijk tegen een berg op moesten waar zelfs Jan moest gaan lopen
Dan maar met Jan op een terrasjes geld gaan verbrassen koffie met wat lekkers.
Dan weer terug naar de camping waar alles nog steeds reilt en zeilt.
In de middag een stukje gaan fietsen we wilden eigenlijk de bronnen gaan zoeken bij Feistritz en we dachten in de schaduw te fietsen. We reden om half 3 weg en in de volle zon. To Zijn we maar terug gegaan.en we tegen een berg op moesten fietsen waar zelfs Jan moest gaan lopen omdat het zo steil was en wij met de fietsen lopen en er kwam geen eind aan. Ik ging ondertussen zowat dood door de hitte. Dus besloten we om terug te gaan. Terug was makkelijk we hoefden niets te doen en dasn merk je pas hoe stijl het was. Op de camping aangekomen een groot glas water en mijn ereader. Even niets meer.
In de avond alle gasten gaan bezoeken die morgen weggaan en de tijden opgenomen wanneer ze wilden vertrekken. Eentje vertrekt om 3 uur en daar staan we niet voor op. Dan krijgen ze de borg na goedbevinden van kantoor terug.