Weer warm en droog

Vanmorgen om 7 wakker en om kwart over 7 bracht Jannick Kono. Meli was al heel vroeg weg. Nadat ik klaar was ben ik naar de sportschool gelopen. Het was zonnig en al flink warm. Lekkere training gedaan en naar tevredenheid. Dan weer terug gewandeld en toen was het dus al echt zeer warm.
In het zwembad kregen de kinderen van de Kindergarten zwemles. Een gezellige bijenkorf was dat.
Het water vind ik zo koud en ik ben al blij voor die kinderen dat de buitenlucht warm is.
In Oostenrijk leven ze al helemaal toe naar de wedstrijd Oostenrijk /Nederland. Ik ben nieuwsgierig ze doen het niet slecht. Als het mooi weer is ga ik misschien in het Kurpark kijken.
Eind van de morgen een wandeling met Kono. Daarna middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan belde Jannick of Jan hem kon halen dus Jan op pad. Jannick wilde ook wel warm eten dus voor hem warm gemaakt. Hij liet het zich smaken en ging dan slapen . Hij moet vannacht weer om 2uur beginnen. Hij moet iets afhalen bij het postkantoor en we denken ook een bekeuring op de A10 bij Hallein of zo. Ach wie niet.
Kono was zo blij om Jannick te zien en zo verdrietig dat jannick weer ging. Kono slaapt dan ook bij ons.
Wat huishoudelijke dingen gedaan . Eind van de middag weer met Kono aan de wandel. Het is geen straf met dit super mooie warme weer. In de middag wel veel bewolking maar droog en warm met 28 graden. Het was een aangename dag en een goed begin van de week.
Bij het vorige stukje werkte een linkje niet maar ik heb het hersteld .

Zeker leuk Oostenrijk _Nederland ..... als Spanje vanavond wint dan is Nederland al door naar volgende ronde

Erna 2024-06-24 21:57:51

Veel plezier met het kijken naar de wedstrijd, voor jullie, wie er ook wint, maakt dan ook niet uit, maar wij gaan voor Nederland.