Het blijft super weer

Oostenrijk, Kleinsölk

Woensdag 4 september
Dat was weer prettig wakker worden. Het was om 9 uur al 24 graden. De morgen heerlijk lezend op het balkon doorgebracht. Koppie koffie erbij en een speculaasje.
Dan middageten gemaakt een heerlijke aardappelvleessalade met kipspiesjes erbij.
Ik ben dan maar aan de cadeautjes voor de adventkalenders begonnen. Ik heb er nu 2 klaar. Nog 5 te gaan. Dan belde Jannick , Jan moest dan om half 6 in Liezen zijn voor een handtekening. Jannicks handyvertrag loopt nog op Jan dus moest Jan voor zijn verlenging tekenen. Nu is het van Orange naar Drei gegaan. We besloten dan maar samen naar Liezen te gaan. Ik wild .e nog wat dingetjes kijken. Ik had al een cadeautje voor de verjaardag van Nina maar wilde er nog iets bij kope n. Dat is ook gelukt. Dan nog wat inkopen bij de Lidl gedaan. Nog wat dingen gaan bekijken en dan was het al tijd om naar Hartlauer te gaan. Daar kwam Jannick ook naar toe. Het was toch al bij zevenen toen we thuis kwamen

Donderdag 5 september
Vanmorgen lekker in de zon want het super weer is er nog steeds. Jan zijn bazin kwam voorbij en Jan heeft weer alles getekend.
Hij begint as maandag. Behalve zijn vaste werk in Schladming mag hij gelijk weer invallen in Irdning op het Bezirk en bij de Polizei.

Zaterdag 7 september
De afgelopen dagen vooral heel veel genieten van het super mooie warme weer. Het was steeds tussen de 24 en 27 graden. lezen op het balkon, eten op het balkon.
Buiten in de zon nog wramer. Het is nu 17 uur en op het balkon in de schaduw is het nog steeds 24 graden.
Vanmiddag kwam Theresa een poos Ingrid en Jannick gingen naar de Kirtag in Aich. Jannick wilde nieuwe stropantoffels kopen. Dat is ook inderdaad gelukt.
Gisteren hebben we hout gekocht in Gröbming want we gaan voor Theresa iets maken. We hadden precies uitgerekend wat we nodig hadden. De lengte was 2.40m en dat was precies wat we dan nodig hadden. Dan was het makkelijk om de onderdelen te maken. Maar vanmorgen bleek dat ze allemaal te kort waren. Dus zijn we terug gegaan en die man alles nameten ook die nog in het rek stonden en ook daarvan waren de meeste te kort, Gelukkig een paar gevonden die wel goed waren. Maar het is toch een slechte zaak als ze niet de maat hebben die er erop staat. Volgens de man wordt het zo van de fabrikant aangeleverd. Tijd om die aan de oren te trekken denk ik dan. Achteraf hebben we zelf ook nog wat te weinig meegenomen maar dat kopen we van de week wel bij. Ik moet ook nog verf hebben. Als het klaar is en ze mag weten wat het is dan maak ik er een foto van. Maar voorlopig zijn we nog wel even bezig. Jan heeft alle apparatuur aangesloten en ingebouwd. Dus daar moeten we ook een keer mee gaan experimenteren. Maar dat is meer voor als het slecht weer is.

Annemarieke
Theresa wordt al echt groot