Huwelijk Carmen en Heinz

Vanmorgen al vroeg wakker en dan ook maar opgestaan. Even naar beneden voordat ze allemaal naar de kapper gingen. Dat deden ze dus in Trieben want daar gaat Meli al vele jaren. (was dichtbij waar ze toen woonde) Kono ging met mij mee naar boven. Om 11 waren ze er weer dus even de familie foto gemaakt in de tuin.
Zij gingen al eerder weg en wij gingen op weg naar de oude Kindergarten waar nu het gemeentehuis in zit en waar het trouwen in de gijmzaal was.
Heinz kwam in een grote reisbus met Berni zijn getuige aan en een auto ervoor met sondertransport scherm op het dak. Carmen kwam met de trouwauto aan. Theresa en Sabrina waren de bloemenmeisjes en liepen voor Carmen met een mandje met bloemen die ze strooiden. Heel bijzonder want wie kan zeggen dat je bloemenmeisje was bij het huwelijk van je Opa en Oma.
Ondertussen waren er al van het rode kruis aan het verzamelen. Jannick ging met Theresa naar buiten die binnen onwel werd. Het was snik heet daar binnen. Ze was al de hele week niet lekker. Jannick heeft cola door iemand laten meenemen en dat aan haar gegeven.
Na het trouwen moesten ze buiten gummi handschoenen aan doen en zich door de verbanden heen knippen. Er was een accordeon die muziek maakte en er werd gefeliciteerd en wat gedronken. Het feest gezelschap ging naar Post om te lunchen en gaan later feesten Bij Bierfriedl in Pruggern. Jan gaat vanavond Meli, Jannick en kinderen in Pruggern ophalen. Carmen zag er mooi uit in haar trouwdirndl .
Thuisgekomen heb ik middageten gemaakt en heb ik met Jan samen gegeten.Het is dus een extreem hete dag vandaag met zelfs nu om half 4 nog 32 graden.
Dan eind van de middag met Kono aan de wandel en Jan ging mee want dan kon ik een boodschap meenemen bij de spar.
We waren alle drie weer blij thuis te zijn.

Carmen en Heinz, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, en wat zag iedereen en prachtig uit, ook de bloemenmeisjes in hun prachtige blauwe jurken en jullie mooie ingevlochten haar

Christina 2024-08-25 02:27:35

Carmen en Heinz gefeliciteerd! Wat zag iedereen er prachtig uit! En wat zaten de haren van de meisjes mooi!