Ik ben niet fit.

Oostenrijk, Kleinsölk

Vannacht flink ziek geweest en Jan heeft mij vanmorgen laten slapen. Want ik was vannacht toch 3 uur op geweest.
Alweer de laatste dag van de maand, ik heb altijd het gevoel dat als het september is dat de zomer voorbij is.
Het gaat nu wel weer goed met me alleen mijn slijmvliezen zijn flink aangetast door het maagzu Dat liep in mijn luchtwegen en neus. Ik dacht dat ik dood ging,Ik werd wakker omdat mijn maaginhoud terug gekomen was. Daar krijg je het aardig benauwd van en het duurd even voor ik weer normaal adem kon krijgen. ik kan dan ook niet meer liggen. ik heb het af en toe heel benauwd en voel me ook niet fit.
Jan zat heerlijk in de zon op het balkon en ik heb mij erbij gezet. Het was 10 uur en al 24 graden dus erg lekker. Ik heb lekker zitten lezen en tussen de middag heb ik het vlees op de tafelgril gelegd Helaas verloopt het weer nu heel snel en het is al helemaal dichtgetrokken. alles snel klaar.. wat stokbrood erbij en boter (ja Els nu geen kaasboter) Ik had ook nog een aardappeltortilla erbij.
Maria is bevallen want ik zag een ooievaar staan en ik geloof een zoon. In de avond begon het te hozen en dat deed het in de nacht ook.