De dagen gaan wel door

Oostenrijk, Kleinsölk

Woensdag 28 augustus
Zo het hoost vandaag en was de sneeuwgrens terug naar 3000m. Vandaag toch weer gezakt naar 2000m. Ingrid kwam even met Theresa langs die langenweilen zich ook. Ze had een grote pan met goulash gemaakt dus snel klaar met eten maken. Lekker met het overgebleven stokbrood van gisteren. Vanmiddag las ik dat morgen Nance gedotterd wordt. Fijn dat het zo snel gebeurd.
Het is de hele dag blijven hozen en we zitten in de wolken. Grootste deel van de dag met de administratieve dingen gedaan. De Kündigung voor Festnet, internet en mobieltjes. Nu aan het orienteren wat er verder op de markt is. De betalingen gedaan ben dus weer arm. Dan weer bezig geweest met de adventskalenders.

Donderdag 29 augustus
Het goot vanmorgen nog steeds. Bijtijds op want ik moest om 9 uur bij de tandarts/kaakchirurg zijn. Vandaag is het weer netjes dicht gemaakt en nu over 3 maanden controle afspraak. We zijn beide tevreden over het resultaat. Dan naar de huisarts gewandeld, Jan en ik moesten beide daar zijn. Behalve recepten ophalen nog wat andere dingen. Jan heeft weer een verwijskaart voor de uroloog. Dan naar de apotheek en het postkantoor.Op de terug weg wat boodschapjes meegenomen. Nog snel een blouse, een broek en een overblouse gekocht. Bij het postkantoor moest Jan weer kleppen. Hij valt daar wel eens in. We kwamen daar Marie onze oude buurvrouw uit Ramsau tegen even bijpraten. Het was toch mooi half 1 voordat we terug waren. In de middag werd het toch nog mooi weer en later zelfs 18 graden.
Met Nance is alles goed gegaan.