Herfstachtig en mooi weer

Oostenrijk, Kleinsölk

Zo een prachtig warme aangename dag al was het windje soms wat fris. Puur genieten van dit weer. Wel zie je overal duidelijk dat de herfst al begonnen is. Dat merk je ook in de vroege morgenstonden.
Samen met Jan naar Schladming gereden wat inkopen doen. We waren om half 2 weer terug dan maar boterhammen gegeten. Dan vanavond een keertje warm eten.
Ik wil de volgende keer toch maar weer naar Liezen veel gezelliger boodschappen doen.
Nu eindelijk de lege boekenkast in de slaapkamer uit elkaar gehaald dat ruimt weer op. We hebben beneden alweer een doos vol voor Aich voor de afvalverwerking..
In de hal een grote doos voor de Caritas. Nu een boekenkast voor hergebruik. We twijfelen of we terug gaan naar Ramsau er doet zich een mogelijkheid voor om een woning te krijgen. Ik denk dat ik morgen maar ga vragen of we de woning kunnen zien. Het zou voor Jan wel weer dichter bij zijn werk zijn. Ik kan dan zelfstandig boodschappen doen en je stapt zo op de loipe. Dus voordelen genoeg maar wel ver weg van de familie.

Vrijdag 23 augustus
Weer een prachtige dag al duurde het vanmorgen wel even voor de mist opgetrokken was. Het werd toch weer een 24 graden. Dus geen klagen. Ik heb mijn vacuumfolienschweissgerät voor het eerst gebruikt. Ik heb vanmorgen het vlees per 2 stuks verpakt en dan ingevroren.
Theresa is ziek en ze waren gisteren bij de kinderarts. Die had gezegd dat ze de 2 dagenkoorts heeft. Ze had inderdaad 2 dagen koorts en zit nu helemaal onder de spikkels- Ingrid dacht eerst dat het door haar tandjes krijgen kwam. Ze heeft nu onder 2 en boven ook 2 tandjes.
Vanmiddag een poos opgepast kon Ingrid boodschappen doen. Theresa wil op het moment niets . Ze wil op schoot nee toch maar niet ,ze wil op de grond nou nee toch maar niet. Niet eten en drinken. Ze wil wel achter de poezen aan maar die willen niet blijven zitten. Ze kruipt dan heel hard en roept poei poei poei- Felicia maakt er een spelletje van , ze wacht tot Theresa heel dicht bij is en rent dan als een speer er vandoor.