Familie in Turkije

Turkije, Belek

Zaterdag 13 juli
Vanmorgen al vroeg wakker en wat tv gaan kijken. Dan toch opgestaan en douchen en aankleden. Ik heb Kono vluchtig uitgelaten. Later na mijn ontbijt en koffie ben ik aan de wandel gegaan met Kono. Onderweg kreeg ik een videoaanroep van Jannick. Ze lagen met zijn allen bij het zwembad. Ze hbben het naar hun zin. Ik had gevraagd of ze bij het waterpark waren maar dat niet. Jannick zei dat kost 240 Euro voor 4 personen. Ze hebben zelf ook zwembaden met allerlei glijbanen dus daar doen ze het dan maar mee. Jannick zei dat het eten heel erg goed en lekker is. Ze zijn niet in Side maar in Belek.
Kono snapte er niets van , hoort hij daar het baasje maar ziet hem niet. Het was prachtig weer maar nu 11 uur en helemaal dicht getrokken en het ziet er naar uit dat we nog wel wat krijgen.
Het trok toch weer over maar bewolking bleef maar wel ook zon.
Een hele berg poffertjes gebakken en ze ook gegeten. Maar Jan eet er dan een handje vol en heeft hij genoeg. Dus ik denk voor minimaal nog een week of zo.
Eind van de middag eerst met Kono aan de wandel . Daarna mijn broodpakketten ophalen.
Jannick stuurde de foto met de visjes en vroeg aan mij ken je dat nog? Ja die at Jannick zo graag in Marokko en die maakte Ihsan dan voor hem.