Zo van alles en nog wat dag

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker, goed geslapen na de 2 voetbalwedstrijden. Fijn voor Nederland en jammer voor Oostenrijk.
Opgestaan en nadat ik klaar was naar de sportschool gelopen. Ik kon gelukkig nog over de kortste route want we worden gek nu ze overal gaan asfalteren. Maar dan zijn we er ook hopelijk vanaf.
Het was rustig in de sportschool dan kan ik lekker ongestoord doorgaan. Thuisgekomen eerst douchen en omkleden. Dan samen met Jan een bakkie koffie met wat lekkers. Mijn koffiemachine ontkalkt en Jan heeft de magnetron en zijn eigen koffieapparaatje gedaan. Dan ben ik aan de wandel gegaan met Kono. Ze mocht al eerder boven komen maar bleef liever beneden op denk liggen. Na de wandeling even uitblazen want het is zeer vochtig en de zon kwam door dat maakt het vies warm.
Dan het eten bij elkaar gezocht en ook wat voor Jannick.
Even na drie belde hij en Jan is hem gaan ophalen. Het hoosde echt enorm. Ondertussen had ik zijn eten klaar dus hij kon gelijk aanvallen.
Vannacht moet hij weer om 3 beginnen.
Theresa schijnt Scharlach te hebben of wel roodvonk. Ze heeft het al eerder gehad en ik had het toen van haar. Ik dacht altijd als je het gehad hebt dan krijg je het niet meer maar dat is dus niet zo. De test wa positief.
Vanavond heeft Sabrina eindvoorstelling in de Kulturhalle maar ik blijf toch echt even uit de buurt. Theresa heeft medicijnen en dan zou ze vanaf morgen niet meer aanstekelijk zijn. Afgelopen nacht hebben Jessi en Dominik met de ambulance een zwaar ongeluk gehad. De ambulance is afgeschreven. Ze hadden beide wel verwondingen maar ik geloof dat het mee valt met zo´n ongeluk had het vele malen erger kunnen zijn. Ze waren onderweg naar een oproep en zijn van de weg afgekomen. het probleem is dan gelijk in de nacht maar 1 ambulance beschikbaar dus er moest waarschijnlijk uit Schladming een ambulance naar de oproep in Mitterberg. Aangezien de brandweer ook uit moest rukken is Sotti als Notfallsäni en een arts naar het ongeluk. Oorzaak nog niet bekend , ze laten hen eerst bekomen van wat er gebeurd is. Ik had nergens wat gevonden maar dit soort ongelukken houden ze als het kan stil.
Ik moest nog wel even een broodpakket ophalen. Er zat oa een heel lekker brood in met zaden en die was nog warm. Die heb ik ingevroren en de losse broodjes hebben we vanavond en voor morgen.

Heel vreemd mijn reactie komt op de andere.dag terecht ...... Sorry?