Weer een dag naar tevredenheid

Vanmorgen om 8 wakker en opgestaan en weer gaan bellen. ER zijn een aantal tandartsen ziek dus nog minder kans . Ik kan morgen naar een tandarts waar ik liever niet heen ga maar de pijn is te erg, Dus mijn afspraak bij de belastingdienst verzet naar maandag.
Mijn gezicht is gezwollen en ik heb moeite met praten en kan niet eten. Vanmorgen maar yoghurt gegeten.
In de morgen weer verder aan het dak van het speelhuis. Eind van de morgen ben ik gaan eten maken en dan hebben we samen gegeten. In de middag moest Jan toch nog een gat dichtmaken en ja dat duurde wel even. Ik heb vooral veel naar de zijkant van het huis gesleept. Het huisje is nu leeg en daar heb ik de schommels en klimdingen ingedaan.
Het volgende is de zijkant onder het huisje dichtmaken. Ik mag de plaat van Meli gebruiken dus dat is op maat maken en vastzetten. Dan kijken of we nog wat hebben om de helft van de voorkant te sluiten. Maar ik moet eerst naar de tandarts.
Dan de 2 containers van de weg gehaald en daar moest even een emmer water door. Er komt steeds meer zon,
Tegen 4 uur ben ik samen met Theresa naar de bibliotheek gegaan.Het was Tag der offenen Tür. Ze hebben heringericht en nieuwe dingen. Maar wij gingen voor de boekenvlomarkt. Theresa haalde er gelijk 10 boeken uit en die waren wel erg nieuw. (Ik denk geschonken aan de bibliotheek maar niet zo wat ze willen.) Het zijn fantasyboeken en daar is Theresa dol op. 4 delen van een serie en 6 delen van een andere serie. Ze kan weer even vooruit. Ik vond ook het spel Herr der Ringe die heb ik op tafel gelegd bij Meli en Jannick. Geheel hun smaak.
Liepen we ook nog Ingrid met Sandra tegen het lijf. Ingrid was een familie abo aan het afsluiten. Die praat dan wel tegen mij maar Sandra zegt niets en negeert mij totaal.
Ik ben met Theresa Weißwurst gaan eten dat was er ook bij. Daarna ben ik met haar naar de MEZ gaan lopen want ik had over internet nog 2 BHs voor Theresa besteld en die kon ik daar afhalen. Daarna terug naar huis gewandeld.
Nu ben ik weer helemaal gaar van de pijn aan mijn gezicht en het is nog steeds dik. Vanavond maar weer een slaappil. Heeft me vannacht ook geholpen .