Blijft wat wisselvallig maar wel warm

Vanmorgen vroeg wakker en Kono wilde er dringend uit. Dus haar snel laten plassen en weer naar binnen. Nog terug in bed gekropen en nog wat geslapen.
Ondanks de bewolking weer warm en toch ook zon. Gisteren haalden we toch nog de 28 graden. Ik hoop dat het droog blijft vanavond.
Zo dadelijk eerst het vakantiehuis afmaken, nog 1 bed en even stofzuigen en dweilen. Dan kunnen de gasten komen.
Om 12 uur weer thuis en het huis is klaar . Kono was weer helemaal blij toen we thuis kwamen.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Eten voor Jannick in de magnetron gezet. Hij verwacht rondom 15 uur thuis te komen.
Na het eten een ronde gelopen met Kono en dan even zitten. Er is wind dus niet zo warm al is het toch weer 26 graden.

Woensdag 26 juni
Gisteravond sliep ik al maar om half 11 wakker van de alarmen.
Wakker van de wekker om 7 en even later kwam Jannick Kono brengen. Gisteren was Jannick onvoorzien pas om half 6 thuis. Dan heeft hij bij mij gegeten en is met Kono samen naar beneden gegaan. Het weer was ondertussen met veel wind en we besloten om toch maar thuis te kijken.
Maar wat een afgang voor Nederland . slecht spel en de Oostenrijkers hebben zeer verdiend gewonnen. Nederland komt niet ver met wat ze hebben laten zien.
Ze hebben Oostenrijk totaal onderschat-
Hier is het vandaag nog net geen nationale feestdag.
Naar de sportschool gegaan en toen was het mooi en zonnig en al 19 graden. Terug naar huis dicht getrokken zwarte wolken en veel wind.
Thuis douchen en omkleden en aan de koffie.
De buien trokken weg en het bleef bewolkt met zon. Temperaturen zijn rond de 28 graden. Middageten gemaakt en gegeten. Bij Jannick beneden vuil verzameld en Jan heeft alles buiten gezet. Ook dat van ons. Eind van de middag belde Jannick en heeft Jan hem gehaald. Thuis koffie gedronken met elkaar. Dan ging hij met Kono en kwam even later de autosleutel halen even boodschappen doen. Daarna ging hij koken want Meli kwam ook thuis.
Voor ons de rust van de avond.

Einsatzart: T17 - Schadstoff
Datum: 25.06.2024
Alarmierungszeit: 22:35 Uhr
Eingesetzt:
  • HLF3, LKWA und MTFA Gröbming
  • FF Liezen Stadt mit GSF (Gefährlichestoffefahrzeug)
  • FF Rottenmann (GSF-Unterstützung)
  • Betriebsfeuerwehr Liezen Werk (Messstützpunkt)
  • Rotes Kreuz
  • Polizei
Details: Am 25.06.2024 wurden wir durch einen Defekt an der Chlormischanlage zum Panoramabad Gröbming gerufen. Durch die Einsatzleitung wurde beschlossen, das GSF-Liezen zur Unterstützung zu alarmieren. Der Einsatz wurde schlussendlich ca. um 02:30 beendet und wir konnten somit nach 4 Stunden zurück ins Rüsthaus einrücken.