Onverwacht uitje

Vanmorgen pas om half 9 wakker en nog even wat tv en dan eruit. Het is dichtgetrokken maar niet donker en het is niet koud. De deur kon open.Ik heb geen plannen voor vandaag. Ik heb de tijd aan mezelf. We worden waanzinnig van de wespen soms tiental tegelijk. Omdat de wespen dit jaar al in februari actief werden hebben we er nu heel veel.
Ik maak me zorgen om Theresa. Ze is al een week ziek. Ik heb er altijd een rotgevoel bij en nu helemaal. Ingrid moet weten dat Theresa voor het gerecht gaat maar ze laat niets horen. Ik ben bang dat ze Theresa wat aan doet. Ik vertrouw Ingrid gewoon niet. Ik heb Theresa vanmorgen gesproken en dan zei ze me dat Ingrid was inkopen doen. Ze had een kop chocolademelk gemaakt en Theresa zei me het smaakt vies en oud. Maar ik moet het opdrinken van Mama. Voor ze weg ging zei ze Theresa het moet op zijn als ik thuis kom. Dus Theresa had me gezegd dat ze het eerst in de wc wilde gooien maar dacht mischien merkt mama dat. Dus heeft ze het uit het raam gekiept.
Ik heb haar gezegd dat ze geen dingen moet eten of drinken waarvan ze denkt dat het niet goed is. Als Ingrid moeilijk doet moet ze bellen of een berichtje zenden naar een van ons.
Ze mocht ook niet aan Jannick vertellen dat ze ziek is maar dat had ze wel gedaan. Ook had Ingrid al een paar maal aan haar gevraagd of het nog actueel is dat ze bij Papa wil wonen en dan negeert Theresa het. Ze wil geen ruzie. Mijn hart bloed dat we haar daar achter moeten laten.
Middageten werd een snelle soep want Jannick kwam mij na half 2 ophalen en dan gingen we samen naar Liezen want ook hij had nog kleding nodig voor de trouwerij. Hij heeft niets in het blauw. Dus naar Aigner Trachten in Liezen. Hij heeft een gilet, sokken ,een overhemd en een stropdas in het blauw. Het is best duur daar maar wel kwalitatief goed en mooi. Je kan er lang mee doen. Maar ik denk dat hij wel aan de 400 euro kwam en dan had hij nog 30% korting. Hij heeft Trachtensokken want Stutzen (lange kousen) hadden ze niet in maat 46. Ik maak zaterdag nog wel fotos voor ze weg gaan.
We troffen Meli nog die op haar tour door Liezen kwam dus ze kon de kleding even bekijken en jannick haar recepten geven dan kon Jannick ze halen.
Jannick had nog niet gegeten en ik stelde voor om samen te gaan eten bij Sajedo. Dus heerlijk met zijn tweetjes gegeten.
In de Eli hadden ze de medicijnen niet bij de apotheek dus over Stainach terug gereden en daar hadden ze het wel. Dan half 5 weer thuis en een gezellige middag met Jannick gehad.